عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی گفت:اجازه تفرقه افکنی را به احدی نمی دهیم.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سید عزت الله ضرغامی در مراسم بزرگداشت حماسه۹ دی که در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزارشد افزود: حماسه ۹ دی متعلق به مردم و نشان دهنده عمق بصیرت مردم به تبعیت از رهبری است.
ضرغامی باتاکید بر اینکه حماسه ۹ دی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در۲۲ بهمن و تسخیر لانه جاسوسی انقلاب سوم ما بود خاطرنشان کرد: ملت ایران با ولایت مداری و بصیرت از ارزش ها و انقلابی که متعلق به خودشان است دفاع کردند و حرمت شکنان عاشورا را سرجایشان نشاندند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بااشاره به اینکه مردم دراوج فتنه نشان دادند که بصیرت داشته و می توانند دوست را از دشمن تشخیص دهند ،گفت: مردم علی رغم داشتن مشکلات معیشتی ،مالی ،اقتصادی و اجتماعی هیچ وقت صحنه راترک نکرده و هروقت که نیازباشد بصیرت و ولایت مداری خود را به جهان نشان داده اند.
وی بابیان اینکه بهانه تقلب رمز عملیات فتنه ۸۸ بود تصریح کرد: دشمن صحنه گردان آن اغتشاشات بود و سران فتنه وبرخی خواص با سکوت ویا بازی در زمین دشمن به این فتنه دامن زدند.
ضرغامی ادامه داد: امروز وبعداز گشت ۹ سال از حماسه ۹ دی نباید اجازه دهیم عده ای به اسم این روز و مبارزه بافتنه در کشور تفرقه افکنی کنند.
عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به اینکه فتنه در هردوره ای از زمان می تواند رخ دهد اظهار کرد: مقاومت هرچند هزینه دارد ولی هزینه سازش بیش از مقاومت است.
وی تصریح کرد: امروزه تمام معادلات جهانی در منطقه ما رخ می دهد و انقلاب اسلامی سرافرازانه، با اقتدار و مقاوم در منطقه قدعلم کرده است.
ضرغامی درخصوص سفر پنهانی ترامپ به عراق افزود: رییس جمهور آمریکا با وجود هزینه ۸ تریلیون دلاری خود در عراق بصورت مخفی وشبانه به این کشور سفر می کند واین نشانه ضعف و درماندگی امریکا در کشورهای همسایه است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.