امام جمعه سرپل ذهاب در آیین نواختن زنگ فاطمی با تسلیت ایام فاطمیه (س) و شهادت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت فاطمه (س) الگوی تمام انسان ها به ویژه بانوان است و باید تربیت فاطمی را در خانواده ها و بدنه آموزش و پرورش نهادینه کنیم.  

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب افزود: دانش آموزان می توانند با تاسی از آموزه های تربیتی زندگی حضرت زهرا (س)، در مسیر زندگی سعادتمندانه یاری شوند و گامی نزدیکتر به سبک زندگی فاطمی بگذارند.

وی تاکید کرد: دانش آموزان دختر شعار حضرت لبیک یا زهرا (س) را به معنای واقعی و اعتقادی درک کنند و در زندگی خود به آن عمل کنند.

رییس آموزش و پرورش سرپل ذهاب نیز گفت: بانوان این شهرستان همیشه به پاکدامنی و نجابت شهره هستند و از شما دختران نوجوان می خواهم که ارزش وجودی خود و گوهری را که خداوند در شما ودیعه نهاده بدانید.

روح اله عباسیان افزود: شخصیت‌ زهرای‌ اطهر(س)، در ابعاد اجتماعی‌ و جهادی، شخصیت‌ ممتاز و برجسته‌ای‌ است به‌ طوری‌ که‌ همه‌ زنان‌ انقلابی‌ و برجسته‌ و نخبگان عالم‌ می‌توانند از زندگی‌ کوتاه‌ ایشان درس‌ بگیرند.

سرپل ذهاب در مقاطع مختلف تحصیلی ۱۵ هزار دانش آموز دارد که در ۷۰۹ کلاس درس و در قالب ۱۹۳ آموزشگاه شهری و روستایی مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.