به گزارش ایرنا امام جمعه کنگان روز پنجشنبه در این آیین گفت: تکریم خانواده معظم شهدا و جانبازان و آزادگان همواره سیره امام بزرگوار و خلف صالح ایشان بوده و هست.
حجت الاسلام محمود محمودی افزود: انقلاب اسلامی ایران ثمره والای خون مطهر شهیدان است.
وی افزود:بهترین راه پاسداشت خون شهدا،تکریم خانواده معظم شاهد و ادامه راه شهداست که این مهم در گرو کار انقلابی و جهادی است.
امام جمعه کنگان با تقدیر از خانواده معظم شهید هاشمی بر ضرورت توجه جدی مسئولان امر به خواسته های این خانواده بویژه نامگذاری مکانی مناسب در منطقه به نام شهید تاکید کرد.
وی در پایان سیادت و بانی مسجد و حسینیه بودن را از افتخارات شهید هاشمی ذکر و بر ضرورت تاسی به سیره شهدا بویژه در حوزه معنویت تاکید کرد.
فرزندان شهید هاشمی نیز طی سخنانی بر ضرورت نامگذاری مکانی در خور شان به نام شهید هاشمی، توجه بیشتر به حسینیه آن شهید والامقام و برگزاری برخی مراسم محوری در حسینیه منسوب به شهید تاکید کردند.
در این مراسم از همسر شهید هاشمی تجلیل شد.
همچنین مسئولان شهرستان با حضور در گلزار شهدای شهرهای کنگان و بنک و شهدای گمنام این دو شهر ضمن غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا به ساحت مقدس و مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.
فرماندار کنگان دراین آیین گفت:غبار روبی و عطرافشانی قبور شهدا بهانه ای برای ادای احترام و کسب فیض از ساحت مقدس کبوتران سبکبال آسمانی است.
فتح الله نوروزی با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهارداشت: حضرت زهرا شهیده راه ولایت بود و امروز تداوم راه شهیدان در گرو ولایت مداری است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: مسئولان به عنوان خادمان نظام راه امام بزرگوار و شهدای والامقام را با کار، تلاش و همت مضاعف درخدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم به منصه ظهور برسانند.
7208/ 6045** خبرنگار: ابوذر حسین پور** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.