سعید علی بخشی روز شنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه سوگواره یاس نبوی و عرضه تولیدات بانوان کارآفرین شهر بومهن در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بانوان کارآفرین و سرپرست خانواده پس از ساماندهی و تامین فضای مناسب، بی واسطه محصولات خود را به مصرف کنندگان عرضه خواهند کرد.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت حمایت و توانمند سازی بانوان کارآفرین و سرپرست خانواده اظهار داشت: این افراد با کمترین هزینه و حداقل امکانات بهترین تولیدات راعرضه می‌کنند.
شهردار بومهن نیز با اشاره به بازسازی نمادین زندگی حضرت فاطمه (س) گفت: نمایشگاه سوگواره یاس نبوی را به دلیل تقارن روزهای جشن پیروزی انقلاب و ایام سوگواری آن حضرت برگزار کردیم تا بازدید کنندگان نمایشگاه علاوه بر خرید محصولات کارآفرینان، شاهد صحنه هایی از ساده زیستی زندگی حضرت زهرا (س) باشند.
علی بخشی افزود: با همکاری آموزش و پرورش دانش آموزان زیادی از نمایشگاه سوگواره نبوی بازدید کردند و با توضیحات روحانی حاضر در نمایشگاه با زندگی و نحوه شهادت حضرت زهرا (س) آشنا شدند.
در این نمایشگاه غرفه های چرم‌دوزی، فرش‌بافی، شیرینی‌های محلی، ملزومات حجاب، گل و گیاه ، صنایع دستی و کتاب توسط کارآفرینان عرضه شده است.
شهر بومهن با صد هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.