سردار کوروش آسیابانی روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهیدسپهبد قاسم سلیمانی که در مسجد جامع جوانرود برگزار شد،با یادآوری رشادت ها و از خودگذشتگی های سردار سلیمانی در عراق، سوریه، کردستان عراق، لبنان و دیگر کشورهای اسلامی افزود: شهادت این سردار رشید که طی دهه‌های اخیر به مبارزه در جبهه‌های حق علیه باطل پرداخت و پس از سال‌ها حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریست‌های منطقه به یاران شهیدش پیوست، تاسف و حسرت عمیق برای جهان اسلام به جا گذاشت.

وی با بیان اینکه زبان در توصیف خصوصیات این مالک اشتر زمان قاصر است،اظهارداشت:حاج قاسم سلیمانی مانع بزرگی در برابر استکبار و اسرائیل بود، ایشان جبهه مقاومت را گسترش داد و نقشه شوم آمریکا و دشمنان اسلام را به باد فنا داد.

سردار آسیابانی یادآور شد: آمریکایی ها با به شهادت رساندن سردار سلیمانی فکر کردند با این جنایت به اهداف شومشان می رسند غافل از اینکه نتیجه برعکس شد و پیوند ناگسستنی بین ملت و تمام مسلمانان جهان بوجود آورد.

امام جمعه جوانرود نیز با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی گفت: اسطوره‌هایی چون شهید سلیمانی که عمر خود را در راه دفاع از اسلام و انقلاب گذاشتند فراموش‌ نشدنی هستند و شهادت آن سردار سرافراز جهان اسلام انسجام بخش وحدت ملی خواهد شد.

ماموستا ملا احمد فخری افزود: با شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی جهان اسلام و مقاومت یکپارچه خواهد شد و با اتحاد و یکپارچگی بهتر از همیشه برای نابودی رژیم صهیونیستی و آمریکای تروریست و جنایتکار تلاش خواهد کرد.

وی اظهارداشت: سردار سپهبد سلیمانی سال‌ها در دفاع از حق مظلومان در مقابل تروریست در جبهه‌های مختلف مبارزه کرد و نقش مهم و بی‌بدیلی در امنیت منطقه داشت.

ماموستا فخری یادآورشد: رشادت ها و از خودگذشتگی های سردار سپهبد قاسم سلیمانی هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود و چراغ جبهه مقاومت با این اقدام استکبار جهانی نه تنها خاموش نمی‌شود بلکه در مسیر ادامه راه آن شهید بزرگوار پرفروغ‌تر می‌شود.

مدیحه سرایی، تلاوت قرآن کریم و اهدا تمثال سردار شهید قاسم سلیمانی از سوی پیشمرگان کرد مسلمان جوانرود به سردار آسیابانی به پاس رشادت ها و دلاوری های ایشان از دیگر برنامه های این مراسم بود.
بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

براساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوییس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزارنفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.