رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در این پیام اظهار داشت: سالار منتظران شهادت، سرانجام با افتخار و اقتدار جام شهادت را سرکشید و به یاران دیرین خود پیوست تا حسرتی باشد بر دل و جان کسانی که تصور باطل‌شان آن است که مسیر حق و مقاومت بر محور اشخاص متکی است و غافلند از این که این صراط مستقیم است که خداوند بر روی بندگان پاک و صالح خود گشوده و هیچکس را یارای بستن آن نیست و هرگز بسته نخواهد شد.

اسماعیل زمانی اضافه کرد: جمع رهروان آن شهید تمامی ندارد تا روزی که منادی عدالت اذن ظهور یابد و جهانی‌ نو دراندازد که در آن جایی برای مستکبران ددمنش و خفاش صفت و زورگویان ستمگر، وجود ندارد.

در پیام مدیر عامل منطقه آزاد اروند آمده است:سردار بزرگ اسلام سپهبد قاسم سلیمانی مسیری را هدایت و رهبری کرد که در آن میلیون‌ها سلیمانی فرصت ظهور و پیدایش یافتند تا عرصه را بر ستمگران تنگ کرده و آیات حق را به آنان و همه جهانیان نشان دهند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان نیز در پیامی ضمن تسلیت شهادت و عروج ملکوتی سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی گفت: شهادت سپهبد قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت در راه اسلام و جهاد با کفار قلب ایران اسلامی را به درد آورد و بی شک شهادت فرزند انقلاب اسلامی و پرورش یافته مکتب بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران ضایعه ای دردناک خواهد بود.

سیدزین‌العابدین موسوی در این پیام آورده است:آمریکای جنایتکار بداند دامن موطن ایران اسلامی محفل پرورش سلیمانی‌ها بوده است و راه مبارزه با استکبار و خونخواهی از مستکبران جدی‌تر خواهد شد.

 معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر هم در پیامی یادآور شد: امروز جهان اسلام سرداری پرافتخار، حماسه ساز، خستگی ناپذیر و بی ادعا را تقدیم راه خدا و راه حق کرد.

محمد حیدری در پیام  خود آورده است:سردار بزرگ شهید قاسم سلیمانی  به آرزوی دیرینه‌اش رسید تا سندی دیگر بر اصالت خط مقاومت و رسوایی دشمنان جنایت‌کار ایران اسلامی باشد و بی شک به گفته‌ رهبر انقلاب اسلامی این جنایت و خونریزی بی پاسخ نخواهد ماند و انتقامی سخت در راه خواهد بود.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.