سرهنگ احمد رضا باهک روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی درشهرستان طالقان افزود: امروز هیچ کس باور نمی کند که سردار سلیمانی علمدار دوران برنگشته است اما باید به این نکته توجه داشت که توطئه ها و فتنه های آخرزمان انسان های باوقار را می برد.

وی تاکید کرد: رفتن این افراد هیچ خللی در مسیر ما بوجود نمی آورد چراکه اگر امروز جسم این شهید سرافراز در بین ما نیست ولی روحش ناظر درهمه صحنه ها است.

باهک گفت: تمام ملت ایران ، ملل اسلام خواه و آزادی خواه درسراسرگیتی یک قاسم سلیمانی هستند و دشمن با این اقدامی که داشت با دست خود قبرش را کند.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی چند روزی است که درلانه های خفاشانه خوابیده و جرات حرکت ندارد.

این یادگار دوران دفاع مقدس اضافه کرد: همین یک ماه پیش شاهد بودیم دشمن فتنه های اخر زمان برعلیه ملت عراق، لبنان و جمهوری اسلامی پیاده کرد و آغازآن قبل از اربعین بود تا دل ملت را خالی کند.

وی گفت:  حاج قاسم رفت همه مردم را در کنار هم قرار داد و از آنان خواست تا از توطئه های دشمنان نهراسند چراکه این دشمن قداره کشی می کند و به دنبال بی حاکمیت کردن ملل اسلامی است.

باهک ادامه داد: این سردار دلها هرجا رفت با خود شجاعت برد، تنها شخص و اولین نفری بود که با تعداد اندک نفرات درمقابل داعش ایستاد.

وی یاد آورشد: سردار سلیمانی به  مسوولان عراقی تفهیم کرد اگر زیر ذلت بروند برای همیشه رفته اند .

این یادگار دوران دفاع مقدس اضافه کرد: حاج قاسم به آرزوش رسید و خونش کاری می کند که دشمنان  چند صباحی دیگر فرار می کنند و انتقام سختی از خون این سردار دلها گرفته می شود.

باهک گفت: اکنون انتقام از خون سردار سلیمانی آغاز شده چراکه دیدیم چقدر انسان داغدار در اهواز برای استقبال از این شهید گرانقدر آمده بود.

وی ادامه داد: همه ناراحت شدیم چراکه سردار سلیمانی بر دلها حکومت می کرد و ادعا نداشت بطوریکه در وصیت نامه خود خواسته بر روی قبرش نام سردار نوشته نشود.

این یادگار دوران دفاع مقدس اضافه کرد: این سردار دلها  پایان عمر داعش را اعلام کرد و امروز باید پرسید سردار سلیمانی به چه جرمی کشته شد، مگر میهمان نبود اگر مرد بودند باید در خاکریزهایی که با دشمن می جنگید به سراغش می رفتند نه با موشک لیزری از راه دور که این اقدام از همان نامردی ها است .

وی خاطرنشان کرد: این نوع شهادت ها  درتاریخ هزاران بار تکرار شده، همان شربت شهادت حضرت ابوالفضل العباس (ع )است که مشک را پر از آب کرد، روانه خیمه ها شد و دستش مانند آن حضرت جدا شد، این همان قاسم است که یک تنه در مقابل همه دشمنان ایستاد.

باهک خطاب به حاضران اظهارداشت: همه شماحاج قاسم هستید و انتقام خواهید گرفت تا در تاریخ برای همه دشمن های اسلام و انقلاب عبرت باشد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.