هوشنگ بازوند روز شنبه در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در سرسرای اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، گفت: با توجه اینکه جای جدیدی برای این صنف نداریم و شهرداری هم زمین و امکانات ندارد، بهترین مکان شهرک صنعتی زاگرس است چون هم زیرساخت آن آماده است و هم به بندر خشک و راه‌آهن هم نزدیک است.

وی نظر کامیون‌داران را برای این انتقال بسیار مهم دانست و افزود: اگر کامیون‌داران راضی باشند و متعهد بشوند ظرف مدتی معین مثلا یکساله به مکان جدید منتقل می شوند، ما هم مشکلات قانونی و مجوزهای لازم را از هیات دولت برای این انتقال می‌گیریم.

بازوند، پیشنهاد اجبار کامیون‌داران برای انتقال را کاملا رد کرد و گفت: مشکلات اقتصادی و شهری را نمی‌توان و نباید امنیتی کرد و تا زمانی که کامیون‌داران راضی نباشند و مشارکت نداشته باشند، این انتقال انجام نمی‌شود.

رییس اتاق اصناف استان کرمانشاه هم در این جلسه از طرح انتقال صنف کامیون‌داران حمایت کرد و گفت: در صورتی که این انتقال انجام شود، ۲۰ صنف مرتبط با کامیون‌داران هم منتقل می‌شود.

رضا سلیم ساسانی افزود: سه سال پی‌گیر این انتقال هستیم و اگر زمین مناسب و منابع مالی آن تامین شود این انتقال انجام می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.