مدیرکل راه آهن یزد با اشاره به اقدامات انجام شده برای مکان یابی و واگذاری زمین احداث کارخانه ساخت و تعمیر واگن در شهرستان بافق گفت: کارخانه ساخت و تعمیر واگن در بافق احداث می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمصطفی داوودی اظهار داشت: کارخانه ساخت و تعمیر واگن در زمینی به مساحت هفتاد هزار متر مربع در محدوده کارگاهی بافق به سمت کرمان احداث می شود.

وی ادامه داد: احداث کارخانه ساخت و تعمیر واگن که در انتها به ساخت و تعمیر لکوموتیو نیز ختم می شود، می تواند زمینه سرمایه گذاری و اشتغال زایی را در بافق فراهم کند .

مدیرکل راه آهن یزد عنوان کرد: تفاهم اولیه بین فرمانداری و راه آهن در این زمینه انجام شده تا پس از آن وارد مراحل سرمایه گذاری برای احداث کارخانه شود .

وی همچنین در خصوص کمبود سهمیه قطار مسافربری در شهرستان بافق بیان داشت: سهمیه شناور است و زیر نظر بخش خصوصی است و در حوزه کاری راه آهن نیست که بتوانیم تغییر دهیم.

داوودی اظهار داشت: اما برای موارد خاص می‌توانیم رایزنی و کمک کنیم که این سهمیه افزوده شود.

مدیرکل راه آهن یزد همچنین در خصوص بهسازی ایستگاه های قطار شهرستان بافق نیز تصریح کرد: تنها در ایستگاه مبارکه بافق در دو سال گذشته حدود ۱۵میلیارد تومان هزینه شده است.

وی در پایان خواستار تسریع و کمک به سرمایه گذار احداث این کارخانه با فراهم سازی زیرساخت های لازم و حمایت های فرمانداری بافق شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.