به گزارش ایرنا، مهرداد سلطانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تا سال 96 حدود 15 هزار میلیارد ریال برای این پروژه ها هزینه شده است.
وی گفت: همچنین برای اتمام کل 700 پروژه، مبلغ 32 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
سلطانی تصریح کرد: این در حالی است که بودجه عمرانی زنجان سال گذشته 2هزار و 600 میلیارد ریال بوده، که فقط 50 درصد آن تخصیص یافت.
وی تاکید کرد: امسال بودجه تعیین شده برای پروژه های عمرانی به مراتب کمتر از سال گذشته است و به یقین نمی شود با این میزان بودجه، پروژه های نیمه تمام را به این زودی ها تکمیل کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان اظهار داشت: هدف گذاری های مورد نیاز انجام شده و تلاش می کنیم از توان بخش خصوصی برای اتمام پروژه ها به نحو احسن استفاده کنیم.
وی گفت: در واقع طولانی شدن پروژه ها یک درد در کل کشور است و آسیب شناسی مربوطه هم انجام شده، بنابراین تمام تلاشمان را می کنیم تا بدون راهبرد و برنامه هیچ کلنگی به زمین زده نشود.
سلطانی اظهار کرد: اگر دولت ها همه کارها را انجام دهند، مردم مطالبه گر نخواهند شد، از همین رو درصدد تغییر این رویکرد به سمت مشارکت جویی و تسهیل گری هستیم.
وی تصریح کرد: دولت در این رویکرد به جای اینکه سرمایه گذار باشد، نقش تسهیل کننده سرمایه گذاری را ایفا خواهد کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان خاطرنشان کرد: با مدیریت بودجه و نظارت مناسب، می شود شاخص های توسعه را گسترش داد.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.