سرهنگ "حسین براری" روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس از نگهداری مقدار زیادی دارو و لوازم بهداشتی قاچاق توسط فردی در یکی از شهرک‌های حاشیه‌ای کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ماموران با تحقیقات گسترده محل دپو دارو و لوازم بهداشتی قاچاق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

سرهنگ براری خاطرنشان کرد: در این بازرسی، تعداد زیادی دارو و قرص‌های ضد سرفه و ضد اضطراب، تقویت اعصاب، کنترل کننده قند و تصفیه خون، مکمل‌های بدنسازی، لاغری، چاق کننده، رفع چربی کبد، سنگ شکن، کراتین، انواع پماد سوختگی و ضد درد، تعدادی کرم بهداشتی، شامپو و چای قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: در این بازرسی همچنین ۱۵ هزار عدد برند تقلبی و یک دستگاه شمارش زن قیمت و تاریخ نیز کشف شد.

وی یادآوری کرد: ارزش محصولات قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان پنج میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ براری در پایان گفت: برخورد پلیس با پدیده قاچاق و افراد قاچاقچی قاطعانه خواهد بود چرا که این افراد سلامت اقتصادی جامعه را هدف قرار داده‌اند.

استان کرمانشاه با ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با ۲ بخش کُرد و عرب‌نشین کشور عراق و داشتن ۶ مرز رسمی و بازارچه فعال، سالانه حدود نیمی از کل صادرات کالاهای غیرنفتی کشورمان به عراق را به خود اختصاص می‌دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.