به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ مجتبی سهرابی منش در این باره اظهار داشت: هفتم مهر امسال با دریافت خبری مبنی بر اینکه تعدادی افراد به یک واحد آپارتمان ساختمان مسکونی به طور مرتب در رفت و آمد هستند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گفت.

وی افزود: مشخص شد، افرادی یک شرکت در پوشش یک واحد منزل مسکونی افتتاح کرده‌اند و در حال فروش تعدادی دارو و قرص‌های بدنسازی هستند.

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش گفت: این شرکت قرص و مکمل‌های قاچاق و غیر بهداشتی را به مردم عرضه می­‌کرد که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان صادر شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک زن و ۲ مرد دستگیر شدند، بیان کرد: در بررسی از این محل ۱۵ هزار و ۵۰۰ قوطی قرص و آمپول‌های غیر مجاز و قاچاق که فاقد فاکتور خرید و مجوزهای گمرکی بود، کشف و کلیه اموال با سه دستگاه کامیون به محل کلانتری منتقل شد.


کشف ۷۵ هزار داروی غیرمجاز در شهریار

 فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از کشف داروی غیرمجاز و ۵۴ کیلوگرم پودر بدنسازی قاچاق خبر داد که در این رابطه یک متهم تحویل مراجع قضایی شد.

 سرهنگ فردین جوزانی در این باره اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه افرادی در یک انباری در شهر اندیشه اقدام به نگهداری داروهای غیرمجاز و قاچاق می‌کنند، بلافاصله ماموران انتظامی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام  و در بازرسی از انبار مورد نظر موفق به کشف ۷۵ هزار و ۶۵۰ عدد داروی غیرمجاز و ۵۴ کیلوگرم پودر بدنسازی قاچاق شدند.

تهرام/۸۱۳۸//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.