سردار "علی اکبر جاویدان" روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از ایجاد اغتشاش و ناامنی در برخی شهرهای استان در هفته گذشته، شناسایی سردسته‌های اغتشاشگران به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا، ماموران پلیس امنیت عمومی موفق شدند با گسترش چتر اطلاعاتی خود هفت نفر از این افراد را در عملیاتی گسترده پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

سردار جاویدان تصریح کرد: شرارت، تحریک مردم به ایجاد آشوب و اغتشاش، تخریب اموال عمومی، وارد آوردن خسارت به اماکن دولتی از جمله بانک‌ها، شکست شیشه خودروهای امدادی و شخصی مردم، سرقت اموال بانک‌ها و مراکز دولتی و خصوصی و حمله به ماموران پلیس از جمله جرایم این افراد بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یکی از این افراد علاوه بر اقدامات صورت گرفته، بارها در فضای مجازی و شبکه‌های معاند اقدام به تبلیغ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده بود.

وی افزود: این فرد همچنین قصد داشت از طریق یکی از مرزها به خارج کشور گریخته و به گروهک‌های تروریستی بپیوندد که با اشراف اطلاعاتی پلیس دستگیر شد.

سردار جاویدان با بیان اینکه برخی‌ها با سوء استفاده از مطالبه‌گری عامه مردم و تحت تاثیرات جو رسانه‌ای دشمنان نظام و انقلاب، دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود، گفت: پلیس نیز بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد می‌کند.

در جریان اغتشاشات صورت گرفته روز شنبه ۲۵ آبان، سرگرد "ایرج جواهری" از ماموران کلانتری ۲۴ الهیه کرمانشاه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و اغتشاشگران خسارات زیادی را به اموال عمومی و شخصی مردم وارد آوردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.