به گزارش ایرنا سردار مرتضی کشکولی روز شنبه در دیدار با بسیجیان استان که در محل حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم آباد برگزار شد چهلمین سالروز پیروزی انقلاب را سال تثبیت انقلاب دانست و افزود: دشمن ما رو به افول است لذا به منظور جلوگیری از این مسئله دست به تشویش اذهان از طریق راه اندازی یک جنگ روانی و رسانه زده است.
وی با بیان اینکه امروز دشمن جنگ روانی سختی همراه با فشار اقتصادی را به راه انداخته است افزود: علت این اقدام کور 2 مسئله است یکی اینکه دست آنها برای هر اقدام دیگری خالی است دوم اینکه ابزار، توانمندی و قدرت نظام طوری موازنه ها را به هم ریخته که جبهه استکبار را دربه در کرده است.
سردار کشکولی هجمه دشمن علیه ملت ایران را موجب اتحاد بیشتر مردم دانست و اظهار داشت: چندین دهه بود که 13 ابان مختص به دانش آموزان دانشجویان اقشار فرهنگی جامعه بود اما امسال به یک جشن همبستگی ملی تبدیل شد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: مردم سالاری حاکم بر جامعه امروز در طول تاریخ هزاران ساله ما بی سابقه است و به جرأت می توان گفت این مدل از مردمسالاری یک معجزه است.
وی ادامه داد: در زمان طاغوت شاه هم هیچکاره بود چه رسد به مردم اما در نظام جمهوری اسلامی همه ارکان نظام امروز طفیلی مردم هستند و این مردم هستند که با رای خود مسئولان را انتخاب کرده و کشور را مدیریت می کنند.
سردار کشکولی همه نقشه های دشمن را شکست خورده و نخ نما توصیف کرد و اظهار داشت: زمانی استراتژی انها از نیل تا فرات بود اما امروز به استراتژی حفظ امنیت رژیم صهیونیستی محدود شده و این خود نشانه مشخصی از قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
7264/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.