به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید «علی حسینی پور» یکشنبه در آیین راهپیمایی 13 آبان در افزود: مردم مومن و انقلابی با حضور گسترده در راهپیمایی نشان دادند که از تحریم و تهدید دشمن نمی ترسند و تا پای جان از انقلاب و نظامشان دفاع می کنند.
وی اظهارداشت: یوم الله 13 آبان یادآور سه حادثه مهم تاریخی، تبعید امام راحل، به خاک و خون کشیدن دانش جویان و دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران است.
امام جمعه خمین گفت: حضور با شکوه دانش آموزان در این روز به استکبار جهانی اعلام کرد که جوانان ایران اسلامی آگاه و بصیر هستند و با همت و اراده خود آینده کشورشان را می سازند.
حجت الاسلام حسینی پور اظهار داشت: ملت ایران درس آموخته مکتب حسینی هستند و همیشه در صحنه ایران اسلامی مبارزه با طاغوت و استکبار را آغاز کردند و با ایمان به وعده های الهی در این مبارزه پیروز می شوند.
وی تاکید کرد: دانش آموزان به عنوان نسل سرنوشت ساز با حضور خود نشان دادند که می توانند پرچم پر افتخار انقلاب اسلامی را همواره برافراشته نگه دارند.
امام جمعه خمین افزود: دشمنان نظام امروز ضعیف تر از گذشته شدند و توان مقابله با اقتدار و عظمت جهانی انقلاب اسلامی را ندارند.
دراین راهپیمایی قطعنامه هشت بندی قرائت شد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت است.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.