روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز یکشنبه به نقل «محمدابراهیم الهی تبار»  در نشست استاندار، معاونین و فرمانداران با دبیر و اعضای هیات نظارت شورای نگهبان در استان که در سرسرای استانداری برگزار شد، اظهارداشت: آنچه که در انتخابات اسفندماه بسیار اهمیت دارد مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم است چرا که این انتخابات مورد نظر دنیا قرار دارد.

وی تاکید کرد: برای حضور مردم در پای صندوق های رای، رعایت حق الناس و شکل گیری عصاره ملت در مجلس تلاش می کنیم.

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر هم افزایی بسیار خوب و سازنده دولت تدبیر و امید با شورای نگهبان افزود: با نگاهی که وزیر کشور داشته است بسیاری از مسائل حل و فصل شده و تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده و این دوره از انتخابات نیز چنین خواهد بود.

وی با ارائه گزارشی از روند شکل گیری ستاد انتخابات در استان تصریح کرد: تاکنون این ستاد پنج جلسه داشته و  کمیته های ۶ گانه نیز کار خود را آغاز کرده و هیات های بازرسی استان شکل گرفته اند.   

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه شعار انتخابات امسال، «گام دوم انقلاب؛ قانون مداری، انسجام ملی و بی طرفی» است، تاکید کرد: امیدواریم با رقم خوردن انتخاباتی پرشور، قدرتی مضاعف برای مسئولان در عرصه تلاش و خدمت برای جمهوری اسلامی پدید آید.

 الهی تبار، همچنین بااشاره به فرا رسیدن هفته بسیج گفت: این ایام یادآور دلاورهای مردانی است که عزت و افتخار را برای ایران و امت اسلامی به ارمغان آوردند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.