مهدی روزپیکر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران از تشکیل ستاد پیگیری جرائم انتخاباتی در این شهرستان خبر داد و گفت: با تشکیل این ستاد هرگونه فعالیت انتخاباتی رصد خواهد شد، اگر چه شورای نگهبان وظیفه ذاتی خودش را همواره انجام می‌دهد.

وی افزود: فعالیت های فضای مجازی و نشست‌های نامزدها زیر ذره‌بین شورای نگهبان است.

وی با بیان اینکه بیش از چهار ماه تا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی زمان باقی مانده، افزود: جامعه به آرامش، همدلی و اتحاد نیاز دارد لذا با فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم و شور انتخاباتی، در چارچوب قانون گام برداریم.

روزپیکر بیان کرد: نامزدهای احتمالی و هوادرانشان از هر گونه حرکت و اقدامی که شائبه تخریب رقیب را به دنبال دارد خودداری کنند، و توجه داشته باشند این مساله به عنوان تخلف در قانون نیز دیده شده است.

وی تصریح کرد: هدف همه، حضور پر شور و حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است لذا شورای نگهبان امانتدار مردم بوده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

سرپرست دفتر نظارت شورای نگهبان جیرفت اظهار داشت: نگاه همه باید به قانون باشد لذا بسیاری از مشکلات ناشی از پایبند نبودن افراد به قانون است.

وی اقدامات غیر اخلاقی انتخاباتی را نکوهش کرد و گفت: اگر کار برای رضای خدا باشد و به معاد و روز رستاخیز اعتقاد داشته باشیم شاهد اقدامات غیر اخلاقی نخواهیم بود.

روزپیکر تصریح کرد: اگر هرگونه اقدامی قبل از زمان قانونی تبلیغات به معابر عمومی کشانده شود، تخلف محسوب می‌شود.

وی از آمادگی کامل دفتر نظارت شورای نگهبان جیرفت برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبرداد و گفت: سلامت انتخابات به همراه حضور حداکثری مردم مد نظر است.

شهرستان جیرفت با ۳۰۸ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.