این پروژه‌های ورزشی که هزار مترمربع ابعاد آنها است عصر روز سه شنبه با مشارکت اداره‌کل آموزش و پرورش استان و شرکت بیمه معلم اجرا شده است.
مراسم افتتاح این پروژه ها با حضور محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امینتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، غلامرضا حیدری کردزنگنه رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه معلم، یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش مسوولان شرکت بیمه معلم در استان در دبیرستان مصطفی پروینی برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، افتتاح این پروژه‌ها را بسیار ارزشمند دانست و گفت: این فضاهای ورزشی نشاط روحی و جسمی را در پی دارد و ما باید با شناسایی ظرفیت‌های فرهنگی و آموزشی استان، فضای سالمی را برای مردان و زنان فراهم کنیم.

محمدابراهیم الهی‌تبار افزود: کشور و مردم ایران اسلامی دین بزرگی بر گردن کرمانشاه دارند و همه ما نسبت به این استان بدهکاریم.

وی با اشاره به خسارت‌ها و هزینه‌های تحمیلی بر استان کرمانشاه در حدود ۱۰ سال دفاع مقدس گفت: این استان ثروت‌های بسیاری مانند تاریخ، طبیعت، فرهنگ و... دارد اما به دلیل زیان‌های ناشی از جنگ تحمیلی، شاخص‌های اقتصادی آن تناسبی با این ثروت‌ها ندارد.

الهی‌تبار، به زلزله ۷.۳ ریشتری 21 آبان سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: این زلزله ۱۱ هزار میلیارد تومان برای دولت هزینه داشت که توانستیم با همت همه مردم و مدیران استان این مشکلات را مدیریت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه هم در ابتدای این مراسم با اشاره به خدمات ارزشمند بیمه معلم گفت: در ایامی که درگیر زلزله بودیم بیمه معلم برای آموزش‌ و پرورش سنگ تمام گذاشت و به هر معلم مبلغ ۵۰۰ هزار تومان پرداخت کرد.

مجید یزدان‌پناه افزود: انتظار داریم بیمه معلم در تکمیل زمین چمن مصنوعی اردوگاه شهید باهنر، بازسازی خوابگاه وحدت، تاسیس سالن ورزشی مختص بانوان، تکمیل تجهیزات سالن بدنسازی شهدا و تکمیل تجهیزات خانم معلم کرمانشاه مانند گذشته مساعدت لازم را داشته باشد تا دانش آموزان بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

بعد از مراسم افتتاحیه، ۲ تیم فوتبال دانش آموزان در مقابل مسئولان استان با هم به رقابت پرداختند تا عملا این زمین چمن مصنوعی به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.