مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان روز جمعه در این خصوص به خبرنگار گفت: بر این مبنا در سند راهبردی استان،   ۱۳ برنامه در حوزه آموزش متوسطه طراحی و اجرایی خواهد شد و نزدیک به ۱۰ برنامه در حوزه مطالعات و پژوهش و ۱۲ برنامه در حوزه معاونت پرورشی را شامل می شود که توسط معاونت های مربوطه انجام گرفته است.

ابراهیم رفیعی افزود: این اداره کل برنامه راهبردی با توجه به فلسفه تعلیم و تربیت و نگاه ویژه مسئولان کشوری سند تحول  آموزش  پرورش را مورد توجه قرار داده و در این ارتباط کارهایی را مد نظر قرار داد.

وی اضافه کرد: هیچ سندی در این نهاد معتبرتر و اساسی تر از سند تحول بنیادین آموزش و پروش نیست و در این  ارتباط تمامی برنامه ها،  فعالیت ها و کارهای انجام گرفته تحت لوای این مهم اجرا خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: این سند همواره مطالبه بوده  که اغلب استانهای کشور  برای تدوین برنامه اجرایی سند تحول بنیادین ملزم به این کار مهم شدند و در این میان  زنجان جزء استانهای نخستین بود که سند تحول بنیادین را  در شورای اموزش و پرورش استان رونمایی کرد.   

وی اظهار داشت: برنامه اجرایی  و عملیاتی  این سند تدوین شد که جمله ویژگی های آن می توان به  قابل سنجش و ارزیابی بودن اشاره کرد   و شاخص های متعددی  را در بر می گیرد.

رفیعی افزود: سند تحول یکساله آموزش و پروش استان مبتنی بر سند تحول و برنامه ششم توسعه است و به زودی و برای آگاهی عمومی  نیز  در سایت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز بارگذاری خواهد شد.

حدود ۱۹۹ هزار دانش آموز زنجانی در سال تحصیلی جدید سر کلاس درس حاضر می شوند.  

۹۶۴۶/۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.