حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نمازجمعه این هفته باتبریک میلاد پیامبراکرم (ص) و هفته وحدت افزود: هفته وحدت در ایران اسلامی و بسیاری از مناطق جهان وحدت را به یکی از گفتمان های غالب و رایج جهان تبدیل کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بااشاره به اجرای گام چهارم اظهارداشت: دولت در برابر عدم اجرای تعهدات برجامی گام چهارم کاهش تعهدات هسته ای را برداشت که قابل تقدیراست اما به فرموده رهبر انقلاب صبر بیش از حد برای انجام تعهدات توسط اروپا و غرب لازم نیست و ما نباید بیش از اندازه معطل آمریکا و اروپا بمانیم.
خطیب جمعه سرپل ذهاب گفت: برهمگان ثابت شده که اروپا قصدی برای انجام تعهدات برجامی خود ندارد اما یکسال صبر راهبردی و ۶ ماه کاهش گام به گام تعهدات نشان داد که آنها قصدی برای انجام تعهدات ندارند از این رو تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی و ظرفیت کشورهای همسایه و آسیای میانه راه گذر از مشکلات و شکوفایی اقتصادی کشور است.
فاطمی نسب دربخش دیگری از سخنان خود به طرح خاورمیانه بزرگ اشاره کرد و گفت: این طرح به منظور هویت زدایی دینی از منطقه غرب آسیا توسط آمریکا کلید خورد تا کشورهای ایران، عربستان، عراق و ترکیه را به ۱۴ کشور کوچکتر تقسیم کند تا راحت تر بتواند بر منابع این کشورهای کوچک تسلط پیدا کند.
وی در ادامه به حضور گسترده مردم در راهپبمایی ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: مردم ولایتمدار و انقلابی سرپل ذهاب باحضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی بار دیگر حمایت خود را از انقلاب و نظام به نمایش گذاشتند که قابل تقدیر است.
وی در پایان برلزوم پیگیری مشکلات و مسائل زلزله زدگان تاکید کرد و با تشکر از اقدام های صورت گرفته برای بازسازی شهرستان سرپل ذهاب از سوی استاندار کرمانشاه و مجمع نمایندگان استان خواستار پیگیری امهال یکساله تسهیلات زلزله زدگان شد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.