مسعود سلطانی فر عصر پنجشنبه در حاشیه افتتاح زورخانه سردار شهید «حمدالله دکامی» قصرشیرین در جمع خبرنگاران، افزود: فرهنگ فتوت و جوانمردی را بسط و توسعه می دهیم و تلاش می کنیم بیشتر هویت فرهنگی، تاریخی و ملی و مذهبی خودمان را به دنیا معرفی کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد که نسل های فعلی و آینده بتوانند با الهام از این ارزش‌های پهلوانی و جوانمردی این ورزش را توسعه دهند و از این ورزش برای رشد و توسعه زندگیشان استفاده کنند. 

زورخانه شهید سردار «حمدالله دکامی» شهرستان قصرشیرین عصر پنجشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار کرمانشاه در زمینی با مساحت ۵۵۰ متر به بهره‌برداری رسید.

عملیات اجرایی این زورخانه سال ۹۱ آغاز شد و با صرف اعتبار یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان شهریور امسال به پایان رسید و امروز افتتاح شد.

وزیر ورزش و جوانان امروز برای افتتاح چهار پروژه ورزشی در شهرستان‌های کرمانشاه، ثلاث باباجانی و قصرشیرین وارد این استان شد.

افتتاح زورخانه امام حسن مجتبی (ع) کرمانشاه و بازدید از خانه جوانان کرمانشاه از برنامه های وزیر ورزش و جوانان در مرکز استان بود و سپس سلطانی‌فر با سفر به شهرستان ثلاث باباجانی زمین چمن و استخر این شهرستان را نیز افتتاح کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.