سردار روح الله نوری روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ انصارالرسول جوانرود که در حسینیه این تیپ برگزار شد، افزود: فرهنگ دینی و سیاسی و روحیه استکبارستیزی از ویژگی های انقلاب اسلامی است که این انقلاب را با انقلاب های دنیا متمایز کرده است.

وی به فرهنگ دینی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این فرهنگ دینی دانشگاهی است که دانشجویان آن علما، شهدا و رزمندگان هستند.

سردار نوری، ویژگی های بارز فرهنگ سیاسی انقلاب اسلامی ایران را یادآوری کرد و افزود: برگزاری انتخابات آزاد و بامیل و اراده مردم از ویژگی های این فرهنگ سیاسی است که در جای خود بی نظیر است.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیز در این مراسم گفت: امروز باتلاش سپاه منطقه و حمایت های فراوان نیروی زمینی سپاه شرایط ما به ویژه از لحاظ زیرساخت ها متفاوت تر از گذشته است.

سردار محمدنظر عظیمی، به رشادت و فداکاری مردم منطقه اورامانات در دفاع از اسلام و انقلاب اشاره کرد و افزود: از زمانی که بنده با منطقه اورامانات آشنایی پیدا کردم شاهد حرکت همه جانبه مبتنی بر باورها و اعتقادت دینی و تلاش مخلصانه  و اخلاص و فداکاری این مردم در دفاع از اسلام و انقلاب هستم.

در پایان این مراسم سرهنگ پاسدار علی احمد فیض‌الهی به عنوان فرمانده تیپ انصارالرسول (ص) معرفی و از زحمات و خدمات سردار ناصر باباخانی قدردانی شد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.