مهدی هنرمند روز دوشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه در رشته اسنوکر ورزشکاران بسیار زبده ای داریم به طوری که در رنکینگ جهانی این رشته در بخش آقایان در رتبه دوم و در بخش بانوان نیز در رتبه نهم جهان قرار داریم.

وی که برای انتخابات ریاست هیات بولینگ و بیلیارد گیلان به رشت سفر کرده ، ادامه داد: این در حالی است که ورزشکاران ما در رشته اسنوکر در آسیا قدرت اول هستند و عناوین قهرمانی را در اختیار دارند و در مسباقات اسنوکر قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا که ماه گذشته در قطر برگزار شده بود، امیر سرخوش مقام قهرمانی خود در آسیا را تکرار کرد. 

وی افزود: طی چند سال اخیر در رشته اسنوکر رشد بسیار خوبی داشته ایم به طوری که این رشته ویترین فدراسیون بشمار می رود اما هدف ما این است که در بخش های بولینگ و بولس نیز  رشد داشته باشیم که در این راستا، فدراسیون برنامه های خاصی مدنظر دارد.

هنرمند بیان کرد: یکی از مهمترین محورها و اهداف فدراسیون ، بحث استعدادیابی برای هر سه رشته است تا بولس و بولینگ نیز همپای بیلیارد در ایران رشد داشته باشند تا بتوانیم در این دو رشته نیز در آسیا و جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم.

دبیر فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس اضافه کرد: به همین دلیل و برای اینکه ضعف رشته های بولس و بولینگ را پوشش دهیم، بحث استعدادیابی در رده های سنی پایه را برنامه ریزی کردیم تا این رشته ها نیز توسعه همه جانبه ای داشته باشند.

وی به انتخابات ریاست هیات بولینگ و بیلیارد گیلان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه این انتخابات در فضایی بسیار صمیمی و آرام برگزار شد و کاندیداها فقط برنامه های خود را اعلام کردند که در نهایت نیز سارنگ بزرگ چنانی با کسب ۱۸ رای از ۱۹ آرای ماخوذه برای سومین دوره به عنوان رئیس این هیات در گیلان انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه گیلان یکی از هیات های برتر این فدراسیون بشمار می رود ، اظهار کرد: رای حداکثری اعضای مجمع هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس گیلان به رئیس هیات نشان دهنده مقبولیت او در این هیات می باشد که این امر کار بزرگ چنانی را سخت و بار مسئولیتش را افزایش می دهد.

وی به ایجاد پایگاه قهرمانی در گیلان اشاره و تصریح کرد: با توجه به بازیکنان ارزشمند و استعدادهایی که در گیلان وجود دارد، با همکاری اداره کل ورزش و جوانان گیلان قصد داریم پایگاه قهرمانی بولینگ، بیلیارد و بولس را در این استان راه اندازی کنیم چون تاسیس پایگاه قهرمانی برای توسعه هدفمند ورزش لازم است و ایجاد پایگاه قهرمانی در گیلان باعث قابلیت بهبود و ارتقای کارکرد هیات و موفقیت های آن در هر دو زمینه قهرمان پروری و استعدادیابی می شود.

انتخابات ریاست هیات بولینگ، بیلیارد و بولس گیلان عصر یکشنبه در رشت برگزار شد که در نهایت سارنگ بزرگ چنانی با کسب ۱۸ رای از ۱۹ آرای ماخوذه برای سومین دوره متوالی و به مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس این هیات در استان انتخاب شد.

۷۲۸۵/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.