به گزارش ایرنا عباس اورسجی روز چهارشنبه در جریان بازدید از امکانات ورزشی شهرستان های اهواز و ماهشهر برای میزبانی رقابت های جهانی کبدی در سال 2019 اظهار داشت: با توجه به این که میزبانی این رقابت ها به کشور ایران واگذار شده تلاش می کنیم که این رقابت ها را در بالاترین سطح ممکن برگزار کنیم لذا به چندین استان سفر کردیم تا از امکانات ورزشی آن جا مطلع شویم.
وی در خصوص بازدید از امکانات ورزشی شهرستان های اهواز و ماهشهر گفت: شرایط این 2 شهرستان به لحاظ امکانات ورزشی بسیار خوب بود و می توانیم به برگزاری این رقابت ها در استان خوزستان امیدوار باشیم. خوزستان از دیرباز در کبدی حرف برای گفتن داشته و جوانان استان علاقه بسیاری نزد جوانان استان به رشته کبدی وجود دارد.
رییس فدراسیون با بیان این که باید میزبان شایسته ای برای رقابت های جهانی کبدی باشیم افزود: با توجه به این که خوزستان سابقه برگزاری موفق رقابت های بین المللی مختلفی را داشته ما نیز به برگزاری مسابقات جهانی کبدی در این استان امیدوار هستیم اگرچه ابتدا باید با مسئولان استان جلسه ای داشته باشیم و میزان همکاری طرفین در برگزاری این مسابقات مشخص شود.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا به طور قطع خوزستان میزبان رقابت های جهانی کبدی خواهد بود گفت: آن گونه که متوجه شدم مسئولان استان در برگزاری این رقابت ها موافق هستند لذا اگر در جلسه ای که با مسئولان استان برگزار خواهد شد به نتیجه لازم برسیم می توان شاهد برگزاری مسابقات در خوزستان باشیم.
در ادامه کمال سعدی آل کثیر رییس هیات کبدی خوزستان گفت: از مدت ها پیش برای برگزاری رقابت های جهانی در استان با فدراسیون رایزنی کردیم و امیدواریم این مهم محقق شود.
وی گفت: امروز از امکانات شهرستان های اهواز و ماهشهر بازدید کردیم که خوشبختانه رضایت مسئولان فدراسیون را به همراه داشت. با توجه به رابطه نزدیک هیات استان و فدراسیون و تلاش های شبانه روز اداره کل ورزش و جوانان استان در برگزاری این رقابت ها در خوزستان ، شاهد یک رویداد مهم جهانی در استان باشیم.
به گزارش ایرنا رقابت های کبدی جوانان جهان 2019 درآبان ماه سال جاری برگزار می شود.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.