سرهنگ عزیز الهیاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه چتر امنیتی پلیس برای تأمین نظم و امنیت مسیر تردد زائران اربعین حسینی و موکب های پذیرایی گسترده شده است، افزود: امسال قرارگاه اربعین در مرکز استان تشکیل شده و تاکنون چندین نشست هماهنگی برای تقویت و سازماندهی بهتر برگزار شده است. 
فرمانده انتظامی کنگاور با اشاره به آمادگی ۱۰۰ درصدی این شهرستان گفت: در این راستا علاوه بر مضاعف شدن گشت های پلیس، ۷۰ نفر نیروی کمکی از استان برای کمک به تامین امنیت زائران و ترافیک جاده های کنگاور را یاری خواهند کرد.
وی در پاسخ به این سوال که در صورت ترافیک سنگین زمان بازگشت زائران، چه تمهیداتی در ایست و بازرسی شهید زنگنه اتخاذ شده؟ گفت: با توجه به نقش محوری کنگاور در مسیر عتبات عالیات و اربعین حسینی و احتمال ترافیک سنگین و نیمه سنگین در جاده های شهرستان و گردنه بید سرخ، مسیرهای فرعی برای تسهیل در ترافیک برون شهری و درون شهری پیش بینی شده است.
فرمانده انتظامی کنگاور در ادامه نسبت به سوء استفاده برخی کلاهبرداران از زائران اربعین حسینی هشدار داد و گفت: زائران از ثبت نام در موسسه ها، آژانس ها و سایت های غیر رسمی خودداری کنند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند. 
سرهنگ الهیاری در پایان خدمت به زائران حضرت سیدالشهدا (ع) را توفیق بزرگی برای پلیس و توشه گرانبهایی برای تک تک کارکنان انتظامی شهرستان دانست و گفت: خدمتگزاری به این عزیزان افتخار بزرگی است که نصیب من و همکاران ما شده است.
شهرستان کنگاور به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی منزلگاه عاشقان حسینی در طول سالیان متمادی بوده و هست.

کنگاور در ۹۴ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

۷۴۴۷/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.