فرمانده انتظامی البرز گفت: وجود برخی تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر سبب حواس پرتی رانندگان و وقوع تصادف می‌شود که باید به این موضوع توجه ویژه شود.

به گزارش ایلنا ازکرج، سردار عباسعلی‌محمدیان در مراسم راه اندازی مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک شهرداری کرج با اشاره به شهادت سرباز "پویا اشکانی"گفت: نیروی انتظامی با تمام توان به دنبال حفظ نظم و امنیت در جامعه است و با تقدیم جوانانی چون شهید اشکانی در راه حق به این مهم دست می یابد.

وی با بیان اینکه افتتاح مرکز کنترل ترافیک شهری می‌تواند بسیاری از تخلفات رانندگی را کاهش دهد، گفت: هدف از راه‌اندازی این مرکز بهره‌مندی از سیستم‌هوشمند و دوربین‌های سطح شهر به صورت مکانیزه به منظور کنترل بار ترافیکی و کاهش آمار تصادفات، طرح ریزی شده است.

سردار محمدیان ادامه داد: وجود برخی تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر سبب حواس پرتی رانندگان و وقوع تصادف می شود که باید به این موضوع توجه ویژه شود.

این مقام انتظامی با اشاره به کاهش آمار جان باختگان سوانح رانندگی ابراز امیدواری کرد: این میزان به نسبت 8 ماهه مشابه در سال گذشته 67 نفر کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان فرهنگ سازی در جامعه را مهم تلقی کرد و اظهار داشت: پلیس البرز ارتقاء فرهنگ ترافیک را از درون تشکیلات خود آغاز کرده و در نظر دارد با یک برنامه ریزی منسجم فرهنگ احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در جامعه گسترش دهد.

وی مقوله امنیت در جامعه را حیاتی دانست و بیان کرد: تامین امنیت شهروندان محصول و رهاورد سیستم های هوشمند کنترل ترافیک است که با افتتاح مرکز کنترل ترافیک می توانیم به این مهم دست یابیم.

سردار محمدیان با اشاره به ضرورت‌ها و اولویت‌های پلیس گفت: بازنگری در تشکیلات پلیس،تحول راهور و تقسیم‌بندی منطقه‌ای برای کنترل ترافیک و استفاده از ابزارهای نوین و مقرون به صرفه، از اولویت‌های پلیس در این استان به شمار می آید.

فرمانده انتظامی استان در پایان با ابراز امیدواری نسبت به کاهش آمار تصادفات و سوانح راهنمایی و رانندگی در شهر کرج گفت: امیدواریم با عزم و همراهی همه دستگاه‌ها به ویژه مدیریت شهری، این استان در نظم و انضباط ، نمونه کشور شود و شاهد جامعه ای آرام و بدون حادثه باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.