به گزارش ایرنا،«بهروز اکرمی» روز شنبه در نشست طرح مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی استان مرکزی با قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی استان در آزادی «باران شیخی»،افزود: تقویت شبکه رصد تصویری توسط دوربین های شهری با هنکاری مجموعه انتظامی ضروری است.
وی اظهار داشت: هیات امنای بازار تاریخی اراک نیز باید نشست تخصصی با نیروی نتظامی در راستای چگونگی همکاری تامین امنیت و مشارکت برگزار کنند.
معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: اتاق های اصناف، تعاون و بازرگانی نیز شیوه همکاری با نیروی انتظامی و کمک به این مجموعه را در راستای وظایف قانونی مورد بررسی قرار دهند.
اکرمی افزود: برای تعمیر و بازسازی کلانتری و پاسگاه های انتظامی استان از ظرفیت قانون بودجه سال جاری به سازمان برنامه بودجه اعلام تا در شورای برنامه ریزی تصمیم گیری شود.
معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: ناجای استان باید اولویت بهره گیری از ماده 12 بودجه 98 را به سازمان برنامه و بودجه استان اعلام کند تا برای عملیاتی شدن اولویت ها راهبردهای لازم دیده شود.
فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز گفت: هر نوع توسعه در جامعه در صورتی که امنیت نباشد بهینه نیست و ممکن است با چالش همراه شود.
سردار«کیومرث عزیزی» افزود: در قانون بودجه به این مهم تاکید شده که پنج درصد از بودجه عمرانی باید در ساخت و ساز کلانتری و پاسگاه ها استفاده شود و اتخاذ تدابیر ویزه در استان برای عملیاتی شدن این ماده قانونی امری ضروری است.
وی اظهار داشت: در صورتی که پلیس در حوزه کاری تسلط کامل داشته باشد بهتر می تواند به مردم خدمت رسانی ارایه کند.
استان مرکزی 12 شهرستان یک میلیون و 440 هزار نفر جمعیت دارد.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.