به گزارش خبرآنلاین لرستان، ضمن تقدیر از نیروی انتظامی بخاطر برگزاری این کنگره گفت: نیروی انتظامی سازمانی است، با خدمات متنوعی در بخش های مختلف از تامین امنیت تا مسائل اقتصادی، خدمات گذرنامه، راهنمایی و رانندگی،مبارزه با قاچاق، مبارزه با اخلالگران نظم و امنیت و غیره است.

امنیت مهمترین نیازمندی مردم است
وی عنوان کرد: امنیت مهمترین نیازمندی همه ماهاست که بخشی از آن توسط نیروی انتظامی تامین می شود. دکتر خادمی با بیان اینکه باید قدر وجود نیروی انتظامی را بدانیم، تاکید کرد: نیروی انتظامی ایران اسلامی علاوه بر گسترده بودن وظایف و خدمات خود به روز بودن در برابر محیط را باید در اولویت خود قرار دهد.


دکتر خادمی اظهار داشت:در جامعه ای که هر روز در حال تحول است و روشهای مختلف جدید جرم ایجاد می شود، نیروی انتظامی باید به روز باشد.

کنگره شهدا


وی افزود: نیروی انتظامی یک سازمان مردمی است و باید در دل مردم با اقتدار جای بگیرد.
دکتر خادمی عنوان کرد: نیروی انتظامی باید به دنبال اقتدار همراه نفوذ در دل مردم باشد، زیرا حاکمیت بر قلبها مهم و ضروری است.

مردم نیازمند همدلی و مهربانی بیشتری هستند


استاندار لرستان گفت: از یک طرف بخشی از چهره مهربانانه نظام توسط نیروی انتظامی باید توسط این سازمان به مردم نشان داده شود و از طرف دیگر پنجه آهنین نظام در مبارزه با تروریست، مبارزه با قاچاق، مبارزه با دشمنان نظم و امنیت و غیره توسط این نیرو باید نمایش داده شود که تا امروز این وظیفه توسط نیروی انتظامی به خوبی انجام گرفته است.


وی گفت: مردم ما این روزها نیازمند مهربانی و همدلی بیشتری هستند و نیروی انتظامی خط اول اتصال نظام با مردم است.
دکتر خادمی تصریح کرد: اگر امروز شاهد اقتدار، عزت و سربلندی نظام هستیم، نباید یادمان برود این عزت حاصل ایثارگری و جانفشانی همه شهدا بوده است.

 

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1025391
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.