فرمانده نیروی انتظامی البرز در مراسم تحلیف سردوشی سربازان یگان ویژه استان، گفت: سال 97 با یک جهش بسیار خوب در اعتبارات، امکانات و رفاه کارکنان، همراه خواهد بود.

به گزارش ایلنا، سردار محمدیان در حاشیه مراسم تحلیف سردوشی سربازان یگان ویژه استان البرز، گفت: امنیت یکی از نیازهای فطری بشر است که با جوهره وجودانسان پیوندی ناگسستنی دارد و در این میان بی‌شک سربازان وظیفه در کنار کارکنان انتظامی از جایگاه و منزلت قابل احترامی در تامین امنیت برخوردار هستند.

وی افزود: سربازی دوره جدیدی از زندگی و فرصت مناسبی برای کسب تجربه و نقطه عطفی برای رویا رو شدن با مشکلات زندگی است .

سردار محمدیان، عنوان کرد: به امید خدا سال 97 با یک جهش بسیار خوب در اعتبارات، امکانات و رفاه کارکنان همراه خواهد بود و این گشایش ها باعث بالا رفتن روحیه کارکنان می شود که ضامن موفقیت پلیس در عملیات ها و وظایف محوله است.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این مطلب که نظم و انضباط یک اصل جدایی ناپذیر در هر مجموعه و سازمانی است عنوان کرد: نظم و انضباط رمز بقاء و پویایی هر سازمان بوده و این مهم در نیروی انتظامی که وظیفه تامین نظم و امنیت در جامعه را عهده دار است امری بسیار حیاتی است.

سردار محمدیان با اشاره به تفاوت خدمت سربازی در قبل و بعد از انقلاب گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، امروز آموزش سربازی به پا داشتن نماز، در پیش گرفتن راه انبیا و اولیای الهی و تمرین همه خوبی ها است و سربازان این نظام از منزلت و احترام بالایی برخوردارند و بیداری شما برای نگهبانی اجر و ثوابی بس والا در راه خدا دارد. 

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ما بر خود می بالیم و افتخار می کنیم که در نظام جمهوری اسلامی ایران پرورش یافته و خدمت می کنیم و آرامش موجود را مدیون اعتقاد به ولایت فقیه و داشتن رهبری فرزانه می دانیم که همواره با رهنمودهایشان در حساس ترین بزنگاه های تاریخی، امید و دلگرمی را در شریان های این ملت به ویژه در نیروی های مسلح جاری کرده اند.

وی گفت: دشمن همواره در حال تهدید و ترساندن این ملت و در صدد براندازی این نظام با انواع مختلف تهدیدات از نوع نظامی تا شبیه خون فرهنگی و جنگ نرم بوده که به لطف و فضل الهی و با رهبری رهبر فرزانه و به پشتوانه نیروهای مسلح دشمنان در این مورد هم نیز شکست خواهند خورد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.