به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «علی اکبر جاویدان» روز دوشنبه در جریان سفر به کنگاور و در جمع مسئولان انتظامی این شهرستان اظهار داشت: امسال و در ایام اربعین شاهد عبور و مرور خیل عظیمی از عاشقان حضرت سیدالشهدا (ع) برای شرکت در این مراسم معنوی خواهیم بود، از این رو تمهیدات لازم برای تردد هرچه راحت تر آنها اندیشیده شده است.

وی تصریح کرد: خدمات به زوار امام حسین (ع) توفیق و سعادت بزرگی است که نصیب کارکنان پلیس شده و در این راستا از همه توان خود استفاده کرده و از ابتدا تا پایان سفر کنار زائران کربلا خواهیم بود.

سردار جاویدان گفت: در همین راستا ۵۸ گیت گذرنامه در پایانه مرزی خسروی برای تردد آسانتر زوار راه اندازی می شود و استراحت گاه هایی نیز از سوی پلیس برای این عزیزان تدارک دیده خواهد شد.

ماموران پلیس سربازان وفادار ولایت هستند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه، ماموران پلیس را سربازان وفادار ولایت و انقلاب معرفی کرد و گفت: تک تک کارکنان نیروی انتظامی به سرباز ولایت بودن افتخار و گوش به فرمان ولی امر خود، از امنیت جامعه دفاع می کنند.

وی با اشاره به افزایش اعتماد مردم و مسئولان به اقدام ها و برنامه های پلیس، افزایش محسوس همکاری با ماموران را دلیل این ادعا برشمرد و افزود: امروز همگان مجاهدت نیروی انتظامی را مشاهده و به این باور قلبی رسیده اند که پلیس مدافع راستین آنها در برابر اشرار و ناهنجاری های اجتماعی است.

سردار جاویدان همچنین به کمبودها و مشکلاتی که بر سر راه کارکنان پلیس برای خدمات رسانی به شهروندان وجود دارد اشاره و اظهار داشت: با این وجود هیچ کدام از این موانع نتوانسته اند سد راه پلیس برای انجام وظایف و خدمات شایسته به هموطنان شود.

امنیت مردم برای پلیس بسیار مهم است

رئیس پلیس استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه امنیت مردم برای پلیس بسیار مهم است، افزود: تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر همکارانمان در بخش های مختلف نیروی انتظامی در راستای حفظ همین امنیت صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت های برون سازمانی مانند بسیج، تشکل های مردمی و نیروهای انقلابی نیز برای افزایش ارتقاء امنیت از جمله برنامه هایی است که در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار جاویدان همچنین از پلیس به عنوان نیرویی اصیل و ارزشی یاد کرد و گفت: عزت و آبروی نیروی انتظامی با آبروی نظام و انقلاب گره خورده است و همگان باید به پلیس در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه هایش کمک کنند.
کنگاور از شهرهای امن استان است

مقام ارشد انتظامی استان کرمانشاه در بخش پایانی سخنان خود، کنگاور را از امن ترین شهرهای استان معرفی کرد و گفت: ماموران پلیس این شهرستان با همه توان در حال انجام وظایف محوله هستند.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی کنگاور در برخورد با جرائم و بخصوص کشف کالای قاچاق بسیار موفق عمل کرده و اجازه فعالیت را از مجرمان و قاچاقچیان گرفته اند.

سردار جاویدان در پایان ابراز امیدواری کرد تا مجموعه اقدام های پلیس مورد رضایت مردم قرار گرفته و آنها نیز بیش از پیش با ماموران همکاری کنند.

دیدار با خانواده شهید «نجاتعلی زارعی» و بازدید از چند کلانتری و پاسگاه از دیگر برنامه های فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در سفر به شهرستان کنگاور بود.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.