به گزارش خبرنگار ایرنا محمد صالح ضیایی روز پنجشنبه در نشست کمیسیون بانوان رودبار اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با نگاه اندیشمندانه در راستای تعهدات خود و تحقق مطالبات، مشارکت زنان را در عرصه های اجتماعی و خصوصا مدیریتی افزون تر کرد.
وی افزود: با پیروزی انقلاب، تغییر نگرش نسبت به زنان و تعالی و تکریم آنان از راهبردهای اساسی بنیانگذار جمهوری اسلامی و نظام قرار گرفت و زن به کرامت و شخصیت واقعی دست یافت و امام راحل در هیات اعزامی جمهوری اسلامی ایران به مسکو برای ابلاغ پیام تاریخی به گورباچف، یک زن را همراه کرد.
وی با بیان اینکه علاقه، شوق و انگیزه بانوان در فعالیت های اداری ستودنی است، گفت: پژوهش ها نشان داده که اشتغال بانوان در ادارات هیچ تعارضی با نقش بانوان به عنوان همسر و مادر ندارد و نقش آفرینی زنان ایران در کانون گرم خانواده و اجتماع و اشتغال، الگویی مناسب برای دیگر جوامع است.
ضیایی با قدردانی از زحمات و اهتمام ویژه بانوان در ادارات و سازمان ها گفت: زنان شاغل در ادارات با تیزبینی و عمق نگری که دارند در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها، بهترین شیوه ها و راهکارها را می توانند داشته باشند.
فرماندار رودبار تاکید کرد: با توانمندی که در تک تک شما وجود دارد انتظار داریم در شرایط حساس کنونی کشور همچنان پرتوان و باانگیزه به انجام امور بپردازید و ایده ها و طرح های مناسب چابک سازی در ادارات و همگرایی و هم افزایی جهت خدمات دهی مطلوب تر را به ما ارائه دهید.
ضیایی خاطر نشان کرد: یکی از نگاه های ویژه استاندار گیلان برای اشتغال استفاده از ظرفیت بوم گردی است، بانوان به ما کمک کرده و با ارائه طرح وارد میدان شوند تا این طرح را رونق و کیفی سازی و بافت سنتی، هنجارها و شعائر را نیز در روستاها حفظ کنیم.
وی با اشاره به مفاخر بانوی شهرستان رودبار گفت: شهیده معظم رقیه رضایی لایه جوان ترین شهید جمعه خونین حج 66، سارا خوش جمال فکری نخستین بانوی ایرانی کسب کننده سهمیه المپیک، فاطمه اعتدادی گلزن تیم ملی فوتسال بانوان، مینا حسنی مربی و عضو تیم ملی هاکی بانوان و زنان موفق دیگر از افتخارات این شهرستان هستند.
شهرستان رودبار با چهار بخش مرکزی، خورگام، رحمت آباد و بلوکات و عمارلو در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.
2007/7296/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.