به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکویی یکشنبه در نشستی خبری اظهار داشت: دستاوردهای این عملیات غرورآفرین باید توسط رزمندگان پیشکسوت برای نسل آینده بازگو شود.
وی همچنین بر استفاده از ظرفیت رسانه ها در تشریح عملیات بیت المقدس تاکید کرد و گفت: رسانه یکی از بهترین راهکارهای معرفی دستاوردهای جنگ تحمیلی به نسل جوان است که نباید از کنار اثر گذاری سازنده آن به سادگی عبور کرد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان همچنین به برنامه های گرامیداشت سوم خرداد در استان اشاره کرد و گفت: امسال بیش از 200 برنامه در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی و ورزشی در شهرهای گوناگون برگزار می شود.
وی غبار روبی گلزار شهدا، بیان خاطرات رزمندگان عملیات بیت المقدس، برپایی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، رونمایی از نرم افزار تور زیارت مجازی شهدا، برگزاری تئاتر با مضامین دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه عکس آزاد سازی خرمشهر، دیدار با خانواده معظم شهدا و تجلیل از ایثارگران و رزمندگان سوم خرداد و برپایی یادواره شهدای فتح خرمشهر را از جمله برنامه شاخص تدارک دیده شده این اداره کل برشمرد.
گلستان در عملیات بیت المقدس 23 شهید تقدیم انقلاب کرد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان همچنین به ساخت موزه دفاع مقدس گلستان اشاره کرد و گفت: کار ساخت بنای موزه دفاع با مساعدت10 میلیارد ریال شهرداری گرگان از روز شنبه از سر گرفته شد.
وی افزود: علاوه بر آن، سه میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار از محل طرح توسعه متوازن اختصاص یافته که این بودجه هم به زودی جذب خواهد شد.
سردار سرتیپ ملک شاهکویی گفت: در سفر اخیر ریاست جمهوری به گلستان هم 200 میلیارد ریال برای تکمیل و بهره برداری از باغ موزه دفاع مقدس استان مصوب شده بود که 100میلیارد ریال آن در سال 98 و بقیه در سال آینده پرداخت می شود.
به گفته وی، ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان گلستان در تپه نورالشهدا و در حاشیه مزار شهدای گمنام واقع در ناهار خوران گرگان از 30 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
6204/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.