به گزارش ایرنا،مجید عسگری روز چهارشنبه در جمع مردم روستاهای حاضرمیل،تم تم آب،گلسیری و شهرک وحدت در بخش مرکزی دهلران با اشاره به خدمات و اقدامات دولت در روستاها گفت: اولویت بندی مشکلات متناسب با منابع موجود نقش مهمی در پیشبرد امور دارد.
مجید عسگری به اشتغال و دغدغه ها در این زمینه اشاره کرد و افزود: توجه به مشاغل خانگی و استفاده از ظرفیت های بومی در کنار تسهیلات دولت منجر به رونق اشتغال و درامد در روستاها می شود.
وی به ظرفیت روستاها در بحث اشتغال برای مردم اشاره و گفت: باید تلاش شود با شناسایی و شکوفایی این ظرفیت ها در بحث اشتغال روستائیان گام برداشت و در این مسیر روستاها را یاری کرد.
فرماندار دهلران تعامل و همکاری شوراها و مردم در اجرای پروژه ها را یادآورد شد و افزود: تعامل مسئولان محلی با مدیران همواره در جهت پیگیری ها و به ثمر رسیدن آنها موثر است .
وی اربعین را ظرفیتی مهمی برای شهرستان ذکر کرد و گفت: مرز چیلات ظرفیتی برای شهرستان و روستاهای مسیر است که باید از آن استفاده کرد و درکنار بعد معنوی از مزایای اقتصادی اربعین نیز بهره مند شد.
عسگری با اشاره به شرایط کنونی کشور و توطئه دشمنان در خصوص هدف قرار دادن وحدت در جامعه گفت:امروز لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی وحدت و انسجام همه جانبه است و بدانید که دشمن در این عرصه نیز شکست می خورد و ما این گرنه را نیز با سربلندی پشت سر می گذاریم.
وی با اشاره به سوابق مردم دهلران در سنگر دفاع از انقلاب و ارزشها در طول 8 سال دفاع مقدس گفت:اقدامات خوبی در حوزه های عمران و آبادانی و اقتصادی انجام شده اما این مردم لایق خدمات بیشتر هستند و با همراهی مردم و دولت و استفاده از همه ظرفیت ها در این مسیر تسریع شود.
فرماندار دهلران گفت:ما فرصت و فضا و زیرساخت ها را فراهم می کنیم و در این مسیر با برنامه ریزی و هدفمند مسایل وموضوعات را متناسب با همه شرایط دنبال می کنیم.
عسگری افزود:با توجه به حجم کارها و اقدامات و پروژه های در دست اقدام آینده شهرستان روشن و افق آن رو به پیشرفت و توسعه بیش از پیش است.
وی در این دیدارها به اعتیاد و آسیب های ناشی از آن در جامعه نیز اشاره و افزود: خانواده ها باید مراقبت های بیشتر در جهت جلوگیری از این بلای خانمانسوز در خصوص فرزندان و تربیت آنها مد نظر داشته باشند.
در این دیدارها اعضای شواهای اسلامی و دهیاران روستاها نیز مسایل و مشکلات و راهکارهای خود را با فرماندار و مسئولان شهرستان در میان گذاشتند.
مسئولان شهرستان نیز به مسایل و مشکلات مردم پاسخ دادند.
7175/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.