به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده سابق ارشد نزاجا در غرب کشور در این آیین در سخنانی از رشادت های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از نیروهای فداکار در دوران دفاع مقدس تمجید کرد.

امیر فریدون نوری افزود: سربلندی نظام اسلامی وکشور زیرسایه عظمت ها، ایثارگری ها، شجاعت ها و از خودگذشتگی های شهدای عزیز حاصل شده است.

وی با تجلیل از رشادت شهید منوچهر فتاحی گفت: این شهید والامقام بیت المال را بر جان خویش ترجیح داد تاهواپیما را بر زمین بنشاند و خود به شهادت برسد.

وی ادامه داد: این مصداق بارز مومنینی است که در صف وردیف شهدا قرار می گیرند و به طور یقین خدا با اینها معامله می کند وکسانی که باخدامعامله می کنند بهایشان بهشت هم دنیوی و هم اخروی است.

این فرمانده سابق ارشد نزاجا در غرب کشور گفت: کسب ارزش در بین مردم و اجر اخروی نزد پروردگار اینها مومن به مردم، مومن به دین ومومن به حق الناس هستند و اینگونه است که این سرزمین آمال ازخون پاک شهداست.

امیر سرتیپ دوم خلبان منوچهر فتاحی از فرماندهان غیور پایگاه شکاری دزفول بود که نقشی ارزنده را در تربیت خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ایفا نمود و سرانجام در چهارم شهریور سال گذشته حین ماموریت پرواز آموزشی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت در هشت سال دفاع مقدس ۷۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

۳۰۱۲/۷۳۹۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.