به گزارش ایرنا، احمد ابراهیمی روز دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد (روز ملی مقاومت ایثار و پیروزی) افزود: باید مردم و جوانان را در جریان فداکاری رزمندگان قهرمان اسلام قرار داد.
وی ادامه داد: آنچه می تواند توطئه های فرهنگی، اقتصادی و روانی دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی را خنثی کند روحیه انقلابی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
این مسئول با بیان اینکه سوم خرداد در تاریخ کشور ما نماد مقاومت قهرمانانه مردم است و برای برای همیشه ثبت و ضبط شده است تصریح کرد: مهمترین دستاورد این حماسه این بود که ملت ایران به جهانیان اعلام کرد با عنایت حضرت حق و با دست‌خالی برابر توطئه‌های دشمنان اسلام پیروز است.
ابراهیمی تاکید کرد: وظیفه ما در دوره کنونی که بار دیگر از سوی شیطان بزرگ تحت‌ فشار قرارگرفته است، یادآوری رشادت‌ها و حماسه‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.
وی از همه مردم و مسئولان خواست با برگزاری مراسم مختلف به این مناسبت و آذین‌بندی سر درب ادارات و فضاسازی مناسب محیط شهری نسبت به بزرگداشت این روز تاریخی اقدام کنند.
عطرافشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، تولید و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و تجلیل از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به‌ویژه حماسه‌سازان سوم خرداد از جمله برنامه‌های بزرگداشت این واقعه بزرگ در استان است.
خرمشهر سوم خرداد 61 پس از 19 ماه اشغال در عملیات بیت المقدس آزاد شد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.