به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین شامگاه دوشنبه در دیدار جمعی از مردم، بزرگان و معتمدان و مصلحان ایل شوهان اظهار داشت: جای جای استان ایلام سنگر مستحکم و امن در دفاع مقدس بود و جوانان و مردان این دیار برای دفاع از مرزها و ارزش های انقلاب اسلامی، حد و مرزی را محدود نمی دانستند.
وی با اشاره رشادت های ایل بزرگ شوهان در دوران هشت سال دفاع مقدس، افزود: ایل شوهان همواره پرچمدار مبارزه با ستمگران و حماسه‌آفرین دوره دفاع مقدس بوده و در اغلب محورهای جنگ با رشادت دفاع کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه ایران اسلامی تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی به جایی رسیده که توانسته با وجود همه ناملایمات، ترورها، تحریم‌ها و توطئه‌ها با اقتدار روی پای خود بایستد و اثرگذار باشد.
کریمی تبار بر حفظ وحدت و اتحاد میان مردم و مسئولان و هوشیاری هر چه بیشتر نسبت به توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: تحریم ها نمی تواند در اراده ملت ایران خللی وارد کند چرا که این مردم پای نظام و آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.
لزوم بکارگیری جوانان منطقه در اجرای طرح های نفت و گاز و ضرورت بهسازی و نگهداری راههای روستایی و عشایر از جمله مطالبات مردم شوهان در این دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بود.
ایل شوهان از ایلات استان ایلام در دوران دفاع مقدس بیش از 200 شهید تقدیم آرمان های اسلام و انقلاب کرد.
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.