به گزارش ایرنا از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ، متن بیانیه روز چهارشنبه این شورا به این شرح است :
ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی توانست با بازسازی خود بر اساس مبانی ارزشمند مکتب اسلامی و بر پایه جانفشانی و حراست از استقلال و مرزهای کشورمان و رهبری حضرت امام خمینی (ره) صفحات درخشان و نورانی را در کتاب تاریخ فعالیت های خود رقم بزند.
این نیروی مقدس و سرفراز در دوران دفاع مقدس هرآنچه داشت به میدان آورد و با همه توان و نیرو در مقابل دشمنان متجاوز ایستاد و بالاخره با حضور و همکاری و همرزمی دلاورمردان سپاه و بسیج توانست فصلی جدید در تاریخ کشورمان بگشاید و ارتشی نمونه و مکتبی و جانفشان و شهادت طلب و توانمند را به دنیا نشان دهد.
امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران پشتوانه ای محکم برای استقلال، آزادی و امنیت کشورمان بوده و در پرتوی همان اعتقادات باورهای دینی و توانمندی های علمی و عملی با رهبری فرماندهی کل قوا توانسته است قدرت و صلابت خود را در دنیای کنونی به نمایش بگذارد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ضمن تبریک و آرزوی توفیق روز افزون برای ارتش سرفراز میهن اسلامی برای دفاع همه جانبه از سرزمین مقدس ایران ، ارتقاء و توانمندی قدرت رزمی و بازدارندگی نظامی و موفقیت های روزافزون برای یکایک نیروهای موحد و رزمنده و شجاع ارتش و فرماندهان مدبر و مخلص و فرماندهی معظم و معزز کل قوا از پیشگاه ایزد منان مسئلت می‌نماید.
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.