به گزارش ایرنا سرهنگ محمد زهرایی جمعه شب در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت سیل شهرستان کارون در مسجد اعظم اهواز اظهار داشت : جوانان بسیجی و غیور در حادثه سیل اخیر خوزستان در راه خدمت رسانی به آسیب دیدگان خوش درخشیدند و نام آن ها در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.
رییس سازمان بسیج سازندگی افزود: در سیل اخیر شاید امکانات و پشتیبانی ها کم بوده اما این جهادگران معطوف به این امکانات نبوده و در تمام نقاط استان شاهد حضور چشمگیر گروه های جهادی و بسیجی بودیم که شبانه روز برای مهار سیل و امدادرسانی تلاش کردند.
وی بیان کرد :فرزندان این انقلاب در مکتب حسینی و عاشورایی درس زندگی و پایمردی آموخته اند و ما نیز باید از این بزرگمردان درس ایثار و مقاومت بیاموزیم.
سرهنگ زهرایی تصریح کرد : در هشت سال دوران دفاع مقدس مومنان و دغدغه مندان انقلاب مقابل استکبار جهانی و بیش از 60 کشور مردانه ایستادگی کرده و پیروز شدند و اکنون نیز این جوانان غیور این مرز و بوم راه شهدا را ادامه می دهند .
رییس سازمان بسیج سازندگی شهادت را رمز موفقیت و پیروزی انقلاب برشمرد و گفت: روزی این فرزندان برای مقابله با دشمنان در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند و امروز برای دفاع از حرمین ایستاده اند و این تربیت والای پدران و مادرانی است که هیچگاه ایثارگری های آن ها فراموش نخواهد شد.
وی گفت: این نسل جوان در گام دوم و 40 سالگی انقلاب در پی تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، بی شک در لشکر امام زمان (عج) شمشیر خواهند زد.
آیین گرامیداشت سید محسن موسوی و محمد ناصری شهدای خدمت سیل جمعه شب با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری در مسجد اعظم اهواز برگزار شد .
این 2 جوان اهل شهرستان کارون در راه امدادرسانی به مردم در سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند.
7152/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.