به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی روز سه شنبه در آیین جشن بزرگ غدیر در جمع مردم و مسئولان در مسجد امام حسین (ع) با تبریک عید بزرگ غدیر و دهه امامت ،افزود: ما امروز باید قدردان خدا و این نظام الهی باشیم که به مردم ایران این عزت را عطا کرده است.
وی اظهار داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر نقطه از کشورمان مسجد و حسینیه ای دایر شده است.
امام جمعه قصرشیرین گفت: با اتکا به قدرت و اقتدار دینی و نظامی و به پشتوانه مردمی کشورمان اگر روزی استکبار در مقابل ایران قرار بگیرد ما او را نابود می کنیم.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه نیز گفت: ذکربا علی عبادت است و در هر مجلسی نام علی(ع) یاد شود این عبادت است.
حجت الاسلام شمس الله جلیلیان با بیان اینکه غدیر عید بسیار بزرگی است، افزود:اطعام در روز غدیر اطعام پیامبران (ع) است و این جایگاه و عظمت این روز بزرگ را نشان می دهد.
وی گفت:در روایات بر اهمیت این روزآمده که پیامبران در این روز جشن می گرفتند از این رو غدیر مختص یک زمان خاص نیست.
وی ادامه داد: مردم بعد از پیامبر اسلام(ص) نتوانستند اهمیت غدیر و پیام این روز را درک کنند که هم ردیف با قیام عاشورا و قیام  حضرت حجت در آخرالزمان است که نشان دهنده این است که غدیر و این وقایع مختص به شیعه یا اهل سنت نیست بلکه متعلق به همه بشریت است.
وی در  ادامه به اهمیت جایگاه و شخصیت حضرت علی(ع) پرداخت و گفت: ایشان پرورش یافته حضرت رسول(ص) است و کسانی که جایگاه این امام همام را درک نکنند، بوی بهشت به مشامش نمی رسد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.