به گزارش ایرنا، در این جشن که به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان شمالی برگزار شد، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد و نیز شماری از روحانیان و مسئولان این استان شرکت کردند.
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در این مراسم در سخنانی گفت: یکی از اهداف دشمن، ایجاد تفرقه بین ملل مسلمان است و متاسفانه بعضا در این مسیر به اهداف خود رسیده است.
حجت الاسلام اسدالله جعفری اظهار داشت: ایجاد تفرقه، یکی از نقشه های دشمن است و رمز عبور از این مشکلات پیروی از ولایت و حرکت حول محور ولایت است.
وی افزود: برخی افراد، شعار وحدت سر می‌دهند اما در عمل، بر طبل اختلاف می کوبند و اینان همان کسانی هستند که ولایت را قبول ندارند.
حجت الاسلام جعفری گفت: وجود وحدت میان شیعه و اهل تسنن در ایران، سبب ناامیدی دشمن از رخنه کردن در صفوف آنان شده است.
وی با اشاره به شمار بالای شهیدان روحانی اهل تسنن افزود: این خود گواهی بر آن است که برادران اهل سنت نیز گوش به فرمان حضرت امام (ره) بوده و ولایت را محور وحدت و اسلام می‌دانستند.
وی با تاکید بر اینکه شیطان همواره تلاش داشته تا انسان را منحرف کرده و میان انسان ها اختلاف ایجاد کند، گفت: شیاطین امروز، آمریکا و اسرائیل هستند و یکی از بزرگترین نقشه های دشمن از اول انقلاب، ایجاد اختلاف مذهبی بوده است.
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: در این میان، هرجا جامعه اسلامی مماشات داشته، متحمل شکست شده و امام(ره) در این باره متذکر شده و رهبری نیز بارها فرموده اند که باید مواظب شرارت‌ ها و اختلاف افکنی ها باشیم.
7185/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.