شیخ خلیل افرا بعد از ظهر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روز جهانی قدس یادگار بزرگ امام (ره) و روز دفاع از حریم اسلام و قبله اول مسلمانان است.
وی اظهار کرد: فلسطین و مسجد الاقصی، سرزمین پیامبرانی است که خداوند در آن خیر و برکتهای فراوانی قرار داده و امت اسلام با مبارزه قدس شریف را به دامان اسلام بازمی گردانند.
افرا یادآور شد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس و دفاع از مسجد الاقصی نقطه عطفی در تاریخ و جرقه ای برای حمایت عموم مسلمانان
از مظلومان شده است.
وی ادامه داد: اهل سنت استان بوشهر با پیروی از آرمانهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی روز جهانی قدس در کنار برادران شیعه خود حضور گسترده ای خواهند داشت.
افرا تاکید کرد: فردا امت اسلام یک صدا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دهند و خانه عنکبوتی شیطان بزرگ و غاصبان حقوق بشر را ویران می کنند.
امام جمعه کنگان گفت: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تکلیفی شرعی و یک عبادت است.
حجت الاسلام محمود محمودی با اشاره به اقدام خیانت کارانه آمریکا در انتقال سفارت خود به قدس شریف افزود: مردم روزه دار ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس خشم و انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی و حامیان آن اعلام می کنند.
وی با بیان اینکه انتفاضه تنها راه نجات و رمز پیروزی فلسطینیان است یادآور شد: حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس به معنای حمایت از تداوم انتفاضه تا رسیدن به پیروزی نهایی است.
7208/6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.