محمدرضا تابش روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس، افزود: مردم ایران همواره پای انقلاب اسلامی و آرمان های نظام اسلامی ایستاده اند و هرگز ارزش های والای انقلاب را از یاد نخواهند برد.
وی اضافه کرد: خوشبختانه مردم با وجود مشکلات و برخی گلایه ها با تیزهوشی و واقع بینی ، موقعیت کنونی را درک می کنند و حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس خواهند داشت.
نماینده مردم اردکان به خوی تجاوزگری رژیم صهیونیستی و توطئه های این رژیم غاصب و حامیان و هم پیمانانش از قبیل آمریکا و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس، علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت : مردم ما با هوشیاری، تحولات منطقه و موضع گیری های خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان و به ویژه ملت شریف ایران را رصد می کنند و واکنش خویش را با حضور پرشور خود در راهپیمایی نشان خواهند داد.
وی موضع گیری های اخیر ترامپ و خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم های ظالمانه و گزافه گویی ها و تهدیدهای نتانیاهو علیه مردم مسلمان و انقلابی ایران را نشانه تاثیرگذاری کشورمان در منطقه و معادلات بین المللی و عجز قدرت های استکباری در مقابله نرم با این پدیده دانست و خاطر نشان کرد: اینگونه اقدامات نابخردانه غرور ملی را جریحه دار می کند و موجب تجلی وحدت مردم می شود که بروز آنرا انشاء الله در راهپیمایی روز قدس شاهد خواهیم بود.
تابش افزود: مردم همواره پای انقلاب و آرمان های انقلاب شان ایستاده اند و ادای دین به آنها حکم می کند مسئولان امر کمر همت برای حل و فصل مشکلات موجود در جامعه ببندند.
روز جهانی قدس در اردکان همچون سال های گذشته از مسجد کوشکنو، پایگاه انقلاب اسلامی از ساعت 11 صبح روز جمعه 18 خردادماه، برگزار خواهد شد.
آخرین جمعه ماه رمضان از سوی حضرت امام (ره) روز جهانی قدس نامگذاری شد و مردم با شرکت در راهپیمایی این روز ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، خشم و نفرت خود را نسبت به استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی نشان می دهند.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.