به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عصر سه شنبه در آیین گرامیداشت 15 خرداد در مصلی بیت المقدس اراک افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این آیین موضوع برجام و تحریم ها را مطرح کرد و دستوراتی در خصوص انرژی هسته ای داد که باید با حساسیت و دقت انجام شود.
وی اظهار داشت: تکیه بر وحدت و توان داخلی راه عبور از توطئه دشمنان است.
امام جمعه اراک بیان کرد: آمریکا تصور می کند که با تحریم می تواند به ایران اسلامی خدشه وارد کند درحالی که ملت هوشیار ایران با مقاومت و ایستادگی از این مرحله نیز عبور خواهد کرد.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: افزایش تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران عمق کینه آمریکا به ملت ایران اسلامی را به جهان نشان داد و مصداقی از عهد شکنی این کشور است.
وی ادامه داد: شرط امضای برجام لغو تحریم ها بود و افزایش تحریم ها علیه ایران با این تعهد منافات دارد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: موضوعات خشونت باری که امروز در خاورمیانه رخ می دهد در تاریخ نظیر ندارد و مسلمانان باید در مقابل توطئه های دشمنان هوشیار باشند.
آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش گفت: راهپیمایی روز قدس امسال از اهمیت زیادی برخوردار است و همه باید با حضورشان در این گردهمایی ارزشمند انزجار از دشمنان را نشان دهند و بار دیگر پیروی خود را از امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کنند.
امام جمعه اراک ادامه داد: برخی نقاط ضعف در کشور وجود دارد که د همه باید دست به دست هم دهند تا آن ها را اصلاح کنند.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: اسراف، رشوه، فساد اداری، تن پروری از جمله نقاط ضعفی است که با هویت ایرانی و اسلامی همخوان نیست و این آسیب ها باید ریشه کن شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: شب های قدر بهترین فرصت برای نیایش با معبود است که باید از این فرصت بهترین بهره را برد.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این شهر بیش از 520 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.