به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه در مصلی الغدیر خرم آباد اظهار : در هفته های گذشته آمریکا نتوانست علیه برنامه موشکی ایران در شورای امنیت کاری انجام دهد که این مسئله شکست بزرگی برای این کشور محسوب می شود.
وی افزود: همه باید بدانند که در خصوص برنامه های دفاعی و موشکی خود هرگز با احدی از کشورهای جهان مذاکره نخواهیم کرد.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد به شکست های دیگر آمریکا اشاره کرد و گفت: در ماجرای آشوب های اخیر و همچنین در تلاش برای صدور قطعنامه ضد ایرانی و یمنی نیز آمریکایی ها نتوانستند موفقیتی کسب کنند.
آیت الله میرعمادی با بیان اینکه دشمن بدنبال ایجاد چالش های جدی و آشوب در کشور است، افزود: ناامید کردن مردم در دستور کار مستقیم دشمنان است اما به فضل الهی و با هوشیاری مردم این بار نیز با شکست های مفتضحانه به هیچکدام از خواسته های خود نخواهند رسید.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به نزدیک شدن روز درختکاری، نسبت به خطرات محیط زیستی هشدار داد و گفت: محیط زیست بخاطر اعمال ما انسان ها در خطر جدی است لذا مسئولان باید با برنامه ریزی های درست و عملی دست بکار شده و با کمک مردم محیط زیست را این تهدیدات بزرگ نجات دهند.
وی روز درختکاری را یک عمل نمادین برای توجه به محیط زیست دانست و افزود: الودگی آبها و پسماندها ، محیط زیست را آلوده کرده و از طرفی مسئله ریزگردها جان افراد را به مخاطره انداخته است لذا همه اینها اهمیت مسئله درختکاری را به همه ما انسان ها گوشزد میکند چراکه درختکاری زنده کردن حیات انسان است.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز وفات حضرت ام البنین و روز تکریم مادران و همسران شهدا اشاره کرد و گفت: بالاترین مقام این حضرت در ایثار و صبر ولایتمداری و مقاومت بود و مادران و همسران شهدا نیز مظهر همین خصوصیات هستند لذا تجلیل و تکریم ازانها تجلیل از شهداست.
وی در پایان سخنان خود به سالروز تاسیس کمیته امداد امام (ره) اشاره کرد و گفت: اساس اسلام بر توجه به نیازمندان است و انقلاب اسلامی ما نیز با این ارمان شکل گرفت و پیروز شد و به همین علت رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در سخنرانی 22 بهمن امسال به آن توجه بسیار ویژه ای کرد.
7264/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.