به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز چهارشنبه در اجتماع خودجوش مردم اراک در میدان شهدای این شهر، افزود: ملت ایران از نیروهای جان برکف و قدرتمندی از قبیل سپاه پاسداران، بسیج و ارتش برخوردار است به هیچ عنوان به دشمنان اجازه دست درازی به کیان ایران اسلامی را نمی دهند.
وی، ایالات متحده آمریکا را دشمن شماره یک ایران اسلامی دانست و گفت: آمریکای جنایتکار از بدو پیروزی انقلاب اسلامی از هر ابزاری برای ضربه زدن به پایه های نظام اسلامی استفاده کرده اما همواره پشتیبانی ملت از انقلاب و ولایت فقیه نقشه های دشمنان را خنثی کرده است.
آیت الله دری نجف آبادی، ترور 17 هزار نفر از شخصیت های اول انقلاب اسلامی، برنامه ریزی برای کودتاه های نوژه و طبس، ایجاد ناامنی در نقاط مختلف ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب، حمایت صدام در جنگ تحمیلی، حمایت گروهک منافقین در جریان عملیات مرصاد و جایات شلمچه، تحریم های مختلف اقتصادی، برنامه ریزی برای تفرقه افکنی و ایجاد فتنه های مختلف را از مهمترین جنایت های آمریکا در ایران اسلامی عنوان کرد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: ملت ایران از سال 1342 تا کنون همواره مورد آزمایش و امتحانات الهی قرار گرفته اند که با پشتیبانی از امام راحل، رهبر معظم انقلاب و موازین دین مبین اسلام در همه این امتحانات پیروز و سربلند بوده اند.
وی تشریح عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یکی از مهمترین وظایف مدیران و مسئولان دانست و گفت: پیش از انقلاب اسلامی دانشگاه در بسیاری از شهرها و حتی شهرستان ها وجود نداشت اما به برکت حاکمیت اسلامی بیش از 2 هزار واحد دانشگاهی در نقاط مختلف ایران ساخته شده و بیش از چهار میلیون دانشجو در این مراکز علمی تحصیل می کنند.
امام جمعه اراک، شمار انشعابات گازقبل از انقلاب اسلامی را 213 هزار شعله دانشت و گفت: درسایه نظام اسلامی همه نقاط کشور از نعمت گاز برخوردار هستند.
وی بیان کرد: پیش از انقلاب اسلامی تنها 800 هزار خانوار از امکان مخابراتی و تلف ثابت بهره مند بودند اما، امروز در هر منزلی یک یا 2 خط تلفن وجود دارد.
آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: در زمان جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام حتی از داشتن یک آر پی جی هفت هم محروم بودند ولی امروز با برخورداری از موشک های با برد سه هزار کیلومتر در زمره پنج کشور موشکی دنیا قرار داریم.
وی یادآوری کرد: انقلاب اسلامی ایران ارزان به دست نیامده و ملت ایران برای پیروزی این انقلاب چندین هزار شهید، جانباز و آزاده تقدیم کرده اند و اجازه نمی دهند سرنوشت این کشور مانند سوریه، عراق و افغانستان شود.
امام جمعه اراک آمریکا، اسرائیل و آل سعود را عوامل اصلی نا آرامی های اخیر عنوان کرد و گفت: این توطئه نیز به برکت حضور ملت فهیم ایران اسلامی خنثی شد و ملت ایران یکبار دیگر از این امتحان الهی سربلند بیرون آمدند.
وی افزود: ملت ایران از قوای سه گانه کشور انتظار دارند که همه ظرفیت های موجود کشور را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تقویت بنیه اقتصادی مردم و به خصوص ایجاد اشتغال به کار گیرند و عدالت اجتماعی نیز در جامعه گسترده شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: قوه قضائیه نیز باید سرشاخه و عاملان اصلی نا آرامی های اخیر را شناسایی و به مجازات برساند.
نظیر این آیین در سطح 12 شهرستان استان مرکزی برگزار شد.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.