به گزارش ایرنا،حجت الاسلام امیر رشت بری در خطبه های امروز نماز جمعه خلخال افزود: سخنان اخیر اقای روحانی در مجلس شورای اسلامی مبنی بر نقض برجام توسط امریکایی ها و تاکید ایشان بر عهدشکنی این کشور در خصوص برجام حاکی ازاین واقعیت است که دولت از موضع خود در قبال نقض برجام از سوی امریکا براحتی نخواهد گذشت.
وی گفت:رئیس جمهوری فعلی ایران با توجه به تجربه گذشته ای که از دوران تصدیگری دبیر شورای امنیت ملی کشور دارد امریکایی ها را بخوبی شناخته و در سخنان اخیر ناراحتی خود را از نقض برجام توسط آمریکا بیش از هرمسوول دیگر اعلام کرده است.
وی گفت: دکتر روحانی در این سخنان به صراحت تمام اعلام کرد که در صورتی که امریکا روند فعلی فشار بر ایران را در امر نقض مفاد برجام ادامه دهد و برای دست کشیدن از فعالیت های دفاعی و موشکی اصرار کنند ما راه دفاع و امنیت کشورمان را با قدرت ادامه خواهیم داد و این امر به ضرر امریکا تمام خواهد شد .
حجت الاسلام رشت بری با تقدیر از سخنان رئیس جمهور کشورمان در خصوص عهد شکنی و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی امریکا گفت: این سخنان جواب کوبنده و قاطعانه ای به همه سخنان دور از منطق ترامپ رئیس جمهوری امریکا است .
خطیب جمعه خلخال ادامه داد: اتحاد مردمی و توان دفاعی دو نقطه قوت کشورمان است که دشمن در تلاش برای از بین بردن این نقاط قوت است .
وی اظهار کرد: در شرایط فعلی حتی تعداد افرادی که با نظر خوشبینانه در مورد امریکا وبرجام قضاوت می کردند به عهد شکنی امریکایی ها پی برده و متوجه اشتباهات گذشته خود شده اند .
وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص امریکا و برجام گفت: همانطوری که رهبر فرزانه انقلاب تاکید دارند امکانات دفاعی و موشکی کشور قابل مذاکره با یک کشور دشمن نظام اسلامی نیست و در این خصوص هیچ گونه چانه زنی و مذاکره با امریکا معنی ومفهوم نداشته و اجازه چنین کاری به دشمنان خود نخواهیم داد.
امام جمعه خلخال در ادامه سخنانش به اهمیت سالروز 13 ابان ماه به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی اشاره و مردم این شهرستان را به حضور گسترده در مراسم راهپیمایی فردا دعوت کرد.
خبرنگار:بهرام نقی زاده ** انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7119/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.