معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اسکان بیش از 29 هزار نفر روز در مدارس استان از ابتدای تابستان خبر داد.
جهانگیر صفری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: از ابتدای تابستان تاکنون 13 هزار و 811 نفر به میزان 29 هزار و 962 نفر روز در اقامتگاه های آموزش و پرورش استان اسکان پیدا کرده اند.
صفری پیش بینی کرد: تا پایان تابستان آمار میهمانان اسکان یافته در مدارس استان به 60 هزار نفر روز برسد.
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: سال گذشته هم آمار اسکان میهمانان تابستانی در اقامتگاه های آموزش و پرورش حدود 60 هزار نفر روز بود.
وی با اشاره به آماده سازی 529 کلاس درس برای اسکان میهمانان فرهنگی در تابستان امسال، افزود: از این تعداد 58 اتاق آن خانه معلم و مابقی کلاس های درس مدارس است.
صفری ادامه داد: کلاسهای درس در دو گروه "ویژه" و "الف" برای اسکان میهمانان فرهنگی در تابستان آماده شده  که کلاس های "ویژه" دارای تختخواب، پتو، وسایل گرمایشی و سرمایشی، یخچال و تلویزیون بوده و کلاس های گروه "الف" همه امکانات کلاسهای گروه "ویژه" بجز تختخواب را دارند.
وی با اشاره به در اولویت بودن فرهنگیان برای اسکان در اقامتگاه های آموزش و پرورش، گفت: امکان استفاده کارکنان سایر ادارات در اقامتگاه های آموزش و پرورش با ارائه کارت شناسایی فراهم شده، ضمن اینکه در صورت خالی بودن ظرفیت این مراکز امکان استفاده خانواده‌های با مشاغل آزاد نیز وجود دارد.
صفری در ادامه اشاره ای هم به هزینه های اسکان در اقامتگاه های آموزش و پرورش در تابستان امسال داشت و افزود: هزینه اسکان برای فرهنگیان و خانواده های درجه یک آنها به ازای هر شب برای اتاق های ویژه 33 هزار و 600 تومان و برای کلاس های گروه "الف" 29 هزار و 400 تومان است.
صفری ادامه داد: هزینه اسکان برای کارکنان دولتی به ازای هر شب 75 هزار و 500 تومان برای اتاق های ویژه و 57 هزار  و 500 تومان برای اتاق های "الف" است و در صورت اسکان خانواده های با مشاغل آزاد در اقامتگاه های آموزش و پرورش تنها امکان استفاده از اتاق های گروه "ب" با قیمت هر شب 90 هزار و 500 تومان وجود دارد.
معاون آموزش و پرورش کرمانشاه ادامه داد: اسکان در اقامتگاه های آموزش و پرورش استان از 25 خرداد  ماه آغاز شده و تا 15 شهریور ادامه خواهد داشت.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.