معصومه حسنی خونسار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت 17 مردادماه روز خبرنگار، گفت: روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور خبرنگاران استان و کشور تبریک عرض می کنم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای اصحاب رسانه استان، جدیت اصحاب رسانه را در برافروختن چراغ رسانه و اطلاع رسانی در عرصه فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ارج می نهیم.
وی با آرزوی توفیق برای تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه اعلام نمود: روز پنجشنبه مورخ 17 مرداد ماه به مناسبت روز خبرنگار عضویت برای این عزیزان در تمامی کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه رایگان می باشد.

وی در ادامه بیان داشت: تعداد 85 باب کتابخانه عمومی نهادی در استان کرمانشاه خدمات رسانی می کنند که روز پنجشنبه 17 مرداد ثبت نام عضویت خبرنگاران در تمامی این کتابخانه های عمومی رایگان می باشد.

او با اشاره به عضویت 70 هزار نفری در کتابخانه های عمومی استان گفت: افراد با داشتن کارت عضویت یک کتابخانه می توانند از خدمات امانت کتاب در کتابخانه های عمومی سراسر کشور برخوردار شوند.

۱۷ مرداد ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مستقر در مزار شریف افغانستان، به همراه هشت نفر از کارکنان سرکنسولگری ایران در این شهر توسط عوامل گروه طالبان به شهادت رسیدند.  

 شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران بهانه ای شد تا شورای فرهنگ عمومی کشور ۱۷ مرداد را به نام «روز خبرنگار» نامگذاری کند.

۳۰۳۳/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.