به گزارش ایرنا، امیر علی نیک بخش روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: به دلیل درخواست‌های اعضای کتابخانه های عمومی برای باز بودن کتابخانه‌ها در ایام تعطیلات نوروزی و با هدف خدمات‌رسانی و افزایش رضایت‌مندی مراجعان و مخاطبان کتابخانه‌ها در این ایام، تعدادی از کتابخانه‌های عمومی استان در ایام تعطیل نوروز، به مراجعان و کاربران کتابخانه، خدمات ارائه می کنند.
وی ادامه داد: با هماهنگی های انجام گرفته با مسئولان کتابخانه ها، تعدادی از کتابخانه های عمومی بر اساس میزان درخواست‌های اعضا، میزان مراجعه و امانت آن‌ها برای فعالیت در ایام تعطیلات در نظر گرفته شده است.
نیکبخش گفت: همچنین همه کتابخانه های عمومی استان از 5 تا 8 فروردین از ساعت 8:30 تا 14:30 به ارائه خدمات به کاربران و مراجعان می پردازند.
وی افزود: هشت باب کتابخانه عمومی نیز در سطح استان در ایام تعطیلات رسمی نوروز به آماده ارائه خدمت به مراجعان هستند.
وی ادامه داد: اعضا و مخاطبان کتابخانه‌های عمومی می‌توانند به منظور اطلاع از وضعیت مشخصات و ساعت فعالیت کتابخانه‌های عمومی فعال در ایام تعطیلات نوروزی به سایت اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان www.zanjanpl.ir مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا، در زمان حاضر حدود 77 هزار نفر در استان زنجان در کتابخانه های عمومی عضو هستند که این میزان حدود هفت درصد جمعیت استان را شامل می شود.
هم اکنون 92 باب کتابخانه عمومی در سطح استان زنجان فعال است که 33 باب آن در روستاها قرار دارد.
7312/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.