به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: اعتبار استانی اختصاص یافته امسال کرمانشاه ۷۱۰ میلیارد تومان است که به زودی ابلاغ می شود.

وی افزود: علاوه بر این اعتبارات و همچنین اعتبارات مربوط به سیل و زلزله، ۵۲۲ میلیارد تومان نیز اعتبار عمرانی به کرمانشاه اختصاص یافته است.

بازوند ابراز امیدواری کرد مدیران با جذب به موقع اعتبارات اختصاص یافته فعالیت های عمرانی خود را با جدیت پیگیری و آن ها را برای رفاه حال مردم به کار گیرند.

استاندار کرمانشاه همچنین از مدیران خواست تا در بودجه ابلاغی سال ۹۸، نگاه ویژه ای به پروژه های مربوط به اقتصادی مقاومتی خود داشته باشند.

وی، واگذاری پروژه های نیمهکاره به بخش خصوصی را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: این بخش از ظرفیت بالایی برخوردار است که باید از آن استفاده لازم را برد.

بازوند همچنین بر تجلیل از آزادگان سرافراز، تکریم ارباب رجوع و تشکیل میزخدمت در ادارات استان تاکید کرد و گفت: شهروندان با هزاران امید و آرزو به مسئولان مراجعه می کنند و نباید ناامید بازگردند.

سنگر نماز جمعه همواره منشاء برکت بوده است

مدیر ارشد استان در بخش دیگری از سخنانش، ضمن گرامیداشت عملیات غرورآفرین مرصاد، به فرا رسیدن چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه در کشور اشاره کرد و گفت: این سنگر همواره منشاء خبر و برکت بسیار برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

وی تصریح کرد: نماز جمعه نماد عینی اسلام و مظهر وحدت همه مسلمانان است که در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب همواره مانند سدی محکم در برابر دشمنان آن عمل کرده و اجازه نداده که به نظام ضربه وارد شود.

بازوند با بیان اینکه نماز جمعه یکی از شیرین ترین یادگارها و دستاودرهای امام راحل (ره) است، گفت: باید قدردان این یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب بوده و برای تقویت آن بکوشیم.

استاندار کرمانشاه همچنین با قدردانی از آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: ایشان محور انسجام، همبستگی و اتحاد در استان بوده اند که صمیمانه باید از تلاش های ستودنیشان قدردانی کرد.

وی همچنین از ائمه جمعه استان نیز به خاطر حمایت ها و رهنمودهایی که هر هفته به مردم در خطبه های نماز جمعه ارائه می دهند قدردانی کرد و گفت: امروز کرمانشاه مظهر همدلی و وحدت میان اقشار مختلف است.

بازوند یاد و خاطره آیت الله اشرفی اصفهانی امام جمعه شهید کرمانشاه و آیت الله زرندی امام جمعه فقید کرمانشاه را نیز گرامی داشت و برای آنان علو درجات را مسئلت کرد.

استاندار کرمانشاه در پایان بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبرمعظم انقلاب مطرح شد را یک راهبرد اساسی برای توسعه، عمران و آبادانی کشور در ورود به پنجمین دهه از حیات طیبه خود عنوان کرد و گفت: همه ما نسبت به عملیاتی کردن آن وظیفه سنگینی برعهده داریم.

۷۴۵۸/۸۰۶۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.